Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@15:54:07 GMT

آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۲۸۵۹

آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی

خبرگزاری میزان- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی است و از نظر تعرفه‌های عبور نیز برای پرواز‌های عبوری مقرون‌به‌صرفه است. تاریخ انتشار: 13:45 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۱۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: فضای کشور ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی برای شرکت‌های هواپیمایی دنیا به صرفه است و کوتاه‌ترین مسیر بین جنوب شرق آسیا و اروپا برای هواپیماها، عبور از کشور ایران است و معمولاً شرکت‌های هواپیمایی ترجیح می‌دهند که از آسمان ایران عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: کاهش پرواز‌ها از فضای کشور مقطعی است و پیش‌بینی می‌شود به زودی به آمار‌های قبلی و عبور بیش از ۱۰۰۰ پرواز در روز از فضای کشور، برگردیم.

اسعدی سامانی اضافه کرد: به دلیل کوتاهی مسیر فضای ایران، کاهش مدت زمان سفر و کاهش مصرف سوخت برای شرکت‌های هواپیمایی یکی از موارد قابل توجه است، به هر حال هزینه سوخت یکی از هزینه‌های اصلی شرکت‌های هواپیمایی است ضمن آنکه کارکرد کمتر قطعات هواپیما و همچنین قطعات تایمی نیز در حوزه سود و زیان شرکت هواپیمایی، مهم است.

بیشتر بخوانید هیچ نیتی برای پنهان کردن واقعیت نداشته‌ایم/ بابت تناقض در اطلاعات ارائه شده پوزش می‌طلبیم

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به تأکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر امن بودن آسمان ایران، اظهار داشت: آسمان ایران، امن‌ترین مسیر پروازی است و از نظر تعرفه‌های عبور نیز برای پرواز‌های عبوری مقرون‌به‌صرفه است.

منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیمایی هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان