Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قطبی روز شنبه در نشست خبری کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر امسال ۲۴۱ برنامه فرهنگی ورزشی توسط اداره‌های ورزش و جوانان، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ خانه ورزش روستایی استان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در ایام دهه فجر تجهیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: قبل از انقلاب اماکن ورزشی استان به تعداد انگشتان دست هم نبود، همچنین در مرکز استان اماکن در ابعاد کوچک وجود داشت اما امروز تنها در شهرستان مرزی نهبندان ۱۱ فضای ورزشی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است، در حوزه زیرساخت‌های ورزشی نیز اتفاقات مثبتی رخ دادن است.

دبیر کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی عنوان کرد: امروزه با بُعد ایرانی و اسلامی ورزش استان بهتر و بیشتر از قبل دیده شده است به گونه‌ای که در استان حدود ۵۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته در حوزه بانوان هستند.

وی با اشاره به کلنگ زنی پنج پروژه ورزشی در دهه فجر امسال گفت: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی و چمن مصنوعی در دیهشک طبس با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ تومان، سالن چند منظوره نوغاب پسکوه قاینات با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ تومان، فاز یک سالن تیراندازی مجموعه علوی بیرجند با اعتبار پنج میلیارد تومان، سالن چند منظوره روستای خشک با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار و سالن چند منظوره کریت در طبس با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار است.

سرپرست توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: همچنین در این ایام ۲۰ پروژه با هزینه کرد ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ پروژه چمن مصنوعی خواهد بود اضافه کرد: این زمین‌ها در روستاهای درح و لانو در سربیشه، عشق آباد طبس، شهر خوسف، محمد آباد زیرکوه، حاجی آباد زیرکوه، اسلامیه و باغستان فردوس، آرین شهر و موسویه قاین، سه قلعه سرایان و استند زیرکوه افتتاح می‌شود.

قطبی تصریح کرد: سال گذشته در مجموع حدود هفت میلیارد تومان اعتبار و از مردادماه امسال تاکنون نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار بین هیات‌های ورزشی استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: هفته‌های اخیر نیز ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی اختصاص یافته که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تا سال ۹۶ تعداد کل زمین‌های چمن مصنوعی به تعداد انگشتان یک دست بود افزود: اما با اتفاقات خوب انجام شده در حال حاضر در هر شهرستان حداقل ۲ زمین چمن مصنوعی داریم.

وی در ادامه در ارتباط با ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند نیز گفت: در نظر داریم دفاتر هیات‌های ورزشی استان در این ورزشگاه مستقر شوند، همچنین خوابگاه ورزشکاران نیز در این مکان ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی خراسان جنوبی تیم ملی اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی خراسان جنوبی تیم ملی اسکواش فدراسیون های ورزشی خراسان جنوبی تیم ملی اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران