Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه فردا به فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی می‌آید.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اعلام دستور کار نشست صبح فردا (یکشنبه ۶ بهمن‌ماه)، اظهار داشت: فردا وزیر امورخارجه میهمان فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی است.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوعات مختلف مربوط به وزارت خارجه اعم از روابط ایران با همسایگان، برجام، کاهش تنش در روابط خارجی، تحریم‌‎هایی از مسائل اقتصادی به سمت مسائل ورزشی و پزشکی می‌رود را فردا با رئیس دستگاه دیپلماسی کشور مطرح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فراکسیون مستقلین ولایی تصمیم گرفته تا با وزیر امورخارجه جلسه‌ای را برگزار کند و آقای ظریف نیز این دعوت را قبول کرده و فردا فراکسیون مستقلین ولایی در حضور آقای ظریف جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه جلسه فردا برای بررسی مسائل وزارت امورخارجه کشور است، گفت: علیرغم اینکه در پایان کار مجلس دهم قرار داریم، اما نباید خللی در وظایف مجلس به وجود آید و در ۴ ماه آینده نیز باید اقداماتی که می‌توان انجام داد را مشخص کنیم. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون مستقلین ولایی محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است

 علی باقری این سخنان را در دیدار با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین در حاشیه نشست مسکو بیان کرد.


تشکر چین از اقدامات ایران در حمایت از فلسطین
طرف چینی نیز در این دیدار ، ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می دانیم.
این مقام ارشد چینی افزود، پکن بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی چین است.
در ادامه طرفین به بحث و بررسی موضوعات مورد علاقه طرفین پرداختند.

دیدار باقری با نماینده ویژه روسیه در امور خاورمیانه
معاون سیاسی وزیر امورخارجه همچنین با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه پیش از آن روز پنجشنبه در نشست معاونان وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه و شمال آفریقا، خواهان ایفای نقش بریکس برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است