Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@08:58:53 GMT

جزییات ترخیص خودروهای نیمه‌کاره

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۷۴۸

وزیر دفاع از تأمین ۱۰درصد از نیازهای خودروسازان توسط وزارت دفاع خبر داد. ناطقان: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع، درباره روند همکاری نیروهای مسلح با خودروسازان، با بیان اینکه خودروسازی صنعتی عظیم و دارای شبکه‌ای گسترده است، گفت: بعد از اینکه شرکای خارجی خودروسازان داخلی از تعهدات خود سر باز زده اقدام به قطع همکاری کردند، ما اعلام کردیم آماده تأمین نیاز آنها هستیم و خودروسازان می‌توانند در حوزه‌هایی که خارجی‌ها از صنعت خودروسازی خارج شده دست آنها را خالی گذاشتند، روی صنعت دفاعی حساب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابراز اینکه خودروسازان حدود 20 تا 25 درصد به خارجی‌ها وابسته بودند، ادامه داد: بعد از اعلام آمادگی از سوی نیروهای مسلح، خودروسازان به صنایع دفاع مراجعاتی داشتند که در پی آن اقلام مورد نیاز آنها شناسایی شد و امروز در حال انجام اقداماتی هستیم تا به مرحله تولید برسیم.

امیر حاتمی با اعلام اینکه حدود 10درصد از نیاز خودروسازان تأمین شده و بقیه موارد نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر 10 درصد نیاز خودروسازان به‌طور کامل عملیاتی شده به‌طوری که در نتیجه این همکاری دوستان ما در ایران خودرو و سایپا اعلام کردند همه خودروهای نیمه‌کاره از پارکینک‌ها ترخیص شد؛ این اقدام در نتیجه اتکا به توان درون بود که بخشی از آن به‌عهده صنایع دفاع گذاشته شده بود. منبع: تسنیم برچسب ها: ترخیص ، خودروهای نیمه کاره ، وزارت دفاع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترخیص وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد