Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه در دو نامه جداگانه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت اعلام کرد: عملیات نظامی که ارتش سوریه و متحدانش در استانهای حلب و ادلب علیه تروریستها انجام می دهند در واکنش به خواسته های شهروندان سوری و در واکنش به جنایات برنامه ریزی شده گروههای تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات دقیق و حساب شده در شرایطی است که گروههای تروریستی از حمایت نظامی و لجستیکی نامحدود کشورهای غربی و ادوات آنها در منطقه برخورداند.

در این نامه ها آمده است: گروههای تروریستی و در راس آنها جبهه النصره به اقدامات تروریستی و جنایات خود در استان حلب و حومه آن و استان ادلب ادامه می دهند. گروههای تروریستی مندرج در فهرست تروریسم شورای امنیت به اقدامات خود علیه غیرنظامیان و مراکز و تاسیسات خدماتی و انسانی مانند مدارس و بیمارستانها و مراکز عبادی در استان حلب و حومه آن و استان ادلب ادامه می دهند که بر اثر آن شماری کشته و زخمی شده اند و بیشتر آنها را زنان و کودکان و سالخوردگان تشکیل می دهند. همچنین بسیاری از زیر ساختهاس شهری ویران شده اند. برای مثال در حملات هفته گذشته ۲۳ نفر کشته شده اند و به محله السکری در شهر حلب و مناطق دیگری در مورخه ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه توجه دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت را به ادامه اقدامات تروریستی جبهه النصره و گروههای تروریستی جلب می کند. این گروههای تروریستی مانع از خروج غیرنظامیان از گذرگاههای انسانی که طرفهای دست اندرکار در ابوالظهور، الهبیط و الحاضر در حومه ادلب و حلب گشوده اند می شود و غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار می دهند و این با وجود گذشت دو هفته از افتتاح این گذرگاههاست که به مراکز بهداشتی مجهز شده است تا به زنان و کودکان و بیماران خدمات رسانی کند.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: سوریه تاکید می کند که عملیات نظامی که ارتش سویه و متحدانش علیه تروریستها شروع کرده اند تا نابودی تروریستهای داعش و جبهه النصره که سلامت و امنیت غیرنظامیان سوری را تهدید می کند، متوقف نخواهد شد و این طبق قانون اساسی و قوانین بین المللی است.

کد خبر 4834935

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی حلب ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه روسیه لبنان ترکیه فلسطین برجام قاسم سلیمانی مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس