Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شاپور محمدی در دومین نشست وزارت اقتصاد با کارآفرینان با بیان اینکه در کل کشور تنها 108 مجوز کارگزاری وجود دارد، گفت: اینکه گفته می شود مجوز یک کارگزاری 15 میلیارد تومان ارزش دارد درست نیست بلکه این رقم ارزش سرمایه آن کارگزاری است.

وی با بیان تاکید بر اینکه اجازه صدور مجوز کارگزاری برای دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف را ندادم، ادامه داد: وزارتخانه‌های نفت، کشاورزی و نیرو درخواست مجوز کارگزاری داشتند که با آنها مخالفت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره تامین مالی از بازار سرمایه گفت: انتشار اوراق در سه سال گذشته به 130 هزار میلیارد تومان رسیده، این در حالی است که قبل از آن فقط 10 میلیارد تومان اوراق منتشر شده بود. یعنی در این مدت زمان انتشار اوراق به 13 برابر رسیده است.

محمدی همچنین درباره مدت زمان پذیرش شرکت‌ها اظهار داشت: پذیرش شرکت‌ها خم رنگ‌ریزی نیست و مهمترین دلیلی که باعث افزایش مدت زمان پذیرش شرکت‌ها می‌شود وجود مشکلات در ثبت و هیات‌مدیره‌ها و ناقص بودن مدارک است.

وی تاکید کرد: اگر نقصی در مدارک وجود نداشته باشد در ایران هم پذیرش شرکت‌ها در بازده زمانی 4 ماهه انجام می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان