Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:10:54 GMT

گنج‌زاده با اشتباهات داوری بازنده شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۲۲۹

گنج‌زاده با اشتباهات داوری بازنده شد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به فرانسه، در ادامه این رقابتها سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس به مصاف «برایان ایر» از آمریکا رفت و در حالی که یک برصفر پیش بود با اخطاری بی مورد سرداور تمرکز خود را از دست داد و در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان مبارزه که نتیجه ۲ بر یک به سود رقیب بود و گنج زاده زمان کافی برای جبران اختلاف امتیاز را داشت، داور نماینده کشورمان را با دادن اخطار چهارم «هانسکو» کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض کادر فنی تیم ملی ایران نیز به جایی نرسید تا گنج زاده برای ادامه مسابقات منتظر حضور این آمریکایی در مبارزه پایانی باشد. در همین وزن هادی عرب به روسیه ۲ بر یک باخت و حذف شد

در مبارزات امروز ذبیح الله پورشیب و رزیتا علیپور هم بازنده تاتامی را ترک کردند. پورشیب این فرصت را داشته باشد که برای کسب مدال برنز مبارزاتش را ادامه دهد.

کد خبر 4834965

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان سجاد گنج زاده کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار محور در استان مسدود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی ملک زاده با حضور در استودیو خبر ۲۰ یزد گفت: برق مروست و خاتم صبح امروز به دلیل رعد و برق با قطعی مواجه شد که این مشکل خاتمه یافت، اما عصر نیز محمدآباد با این مشکل مواجه شد که عملیات برای برطرف کردن آن ادامه دارد.

وی افزود: بارش باران و آبگرفتگی سبب بسته شدن محور‌های چوپانان، دربید، هامانه و کنجکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان از ۲ روز پیش اظهار داشت: ۱۵۰ اکیپ در شهر یزد در حالت آماده باش هستند تا بارش رحمت الهی کمترین خسارت را به همراه داشته باشد.

ملک زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بارش‌های بهاری به صورت رگباری است، احتمال خسارت به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

وی درباره احتمال تعطیلی مدارس اظهار داشت: اگر تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا وجود داشته باشد تا ساعتی دیگر اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • چهار محور در استان مسدود است
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری