Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح با کشف ۷۸ قبضه سلاح جنگی وشکاری توسط پلیس اطلاعات وامنیت عمومی خوزستان خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزار تسنیم ازاهواز، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در 4بهمن ماه سال جاری پرسنل پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان خوزستان موفق شدند با کار اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند دو محموله سلاح جنگی و شکاری را وارد استان کنند ،شناسایی و دستگیر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه افزود: پرسنل پلیس اطلاعات وامنیت عمومی خوزستان پس از هماهنگی قضایی،موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه دو دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان این که در بازرسی ازخودرو های توقیفی 7 قبضه سلاح جنگی و 71 قبضه سلاح شکاری کشف شد، افزود: در این رابطه دو نفر متهم اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی قم: "آرامش و آسایش خانواده های معتادین" در اردوگاه کرامت مورد تاکید استاخراج دو بازیکن در ابتدای دیدار مس سونگون و ملی حفاری / حضور مأموران نیروی انتظامی در جایگاه ویژهفرمانده انتظامی استان کرمان: ظرفیت‌های عظیم صنعتی و معدنی کرمان برای مهارت‌آموزی سربازان پای کار بیایندعباس‌زاده گفت :نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز وغیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.انتهای پیام/331/ ع R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان