Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روزهای ۷ و ۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این نشست در حاشیه کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی با محوریت «نقش فناوری‌های نوین در آموزش و یادگیری منابع انسانی» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنفرانس دو روزه، ۴ پنل و ۱۲ کارگاه با موضوعات مدیریت انتقال یادگیری، اتصال آموزش و توسعه با نتایج کسب و کار، تجربه سازمانی استقرار ساختارها و مکانیسم‌های فرایند مدیریت یادگیری در سازمان، رویکردهای نوین فناوری در خدمت یادگیری، ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مجازی، چالش‌ها و راهکارها، تکنولوژی بهبود عملکرد انسانی، چگونه آموزش‌های سازمانی را اثربخش‌تر می‌کند؟، پیری زودرس آموزشی، توسعه منابع انسانی، یادگیری و نوآوری در مدل تعالی EFQM-2020T طراحی و اجرای برنامه توسعه انفرادی (IDP)، طراحی و کاربت سامانه هوشمند پیشنهاد فرصت یادگیری در سازمان‌ها و صنایع، روندهای یادگیری الکترونیکی در سال ۲۰۲۰، چالش‌ها و فرصت‌ها، رهیافتی کارآمد در فرآیند شناسایی، ارزیابی و انتخاب مدرسان آموزش‌های سازمانی با تأکید بر مدل شایستگی مدرسان و برندسازی شخصی برای مدیران آموزش در بستر فناوری‌های نوین آموزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 31 معاونان اداری مالی دانشگاه ها دانشگاه شهید بهشتی فناوری‌نوین وزیر علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاونان اداری مالی دانشگاه ها دانشگاه شهید بهشتی فناوری نوین وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوادیان زاده در نشست علمی و تخصصی با موضوع آب، صلح و تاب آوری با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب گفت: یزد با برخورداری از پیشینه، فرهنگ غنی، ماندگار و تاریخی در حوزه آب و مدیریت منابع آبی الگویی مناسب در دنیا است.

وی ادامه داد: آب و مدیریت منابع آبی نیز موجب شده تا این موضوع زمینه ساز صلحی پایدار و هم زیستی اقوام مختلف در این شهر جهانی باشد.

نشست آب، صلح و تاب آوری با مشارکت دانشگاه یزد با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب در مرکز بین المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف