Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@22:04:45 GMT

پاسخ زیدان به شایعه مصدومیت گرت بیل

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۱۴۵

پاسخ زیدان به شایعه مصدومیت گرت بیل

خبرگزاری میزان- گرت بیل بار دیگر مصدوم است و فردا بازی نخواهد کرد. برخی منابع از ساختگی بودن مصدومیت‌های ستاره ولزی خبر داده اند. تاریخ انتشار: 21:32 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۲۹۱

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رئال مادرید چهارشنبه گذشته در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری میهمان سالامانکا بود و این تیم را ۱-۳ شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل گل اول را به ثمر رساند و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مچ پا تعویض شد. برخی معتقدند این مصدومیت ساختگی بوده و او می‌توانست به کار ادامه دهد. ستاره ولزی مدت هاست به بی تعهدی نسبت به رئال متهم می‌شود. به خصوص مصدومیت دو ماه پیش او که پس از غیبت یک ماهه در تمرین رئال؛ بدون مشکل برای تیم ملی کشورش بازی کرد و خوش درخشید.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با وایادولید و در واکنش به این شایعات گفت: «وقتی بیل در دسترس باشد که برای ما بازیکن مهمی است، بازی خواهد کرد. برای خود بیل هم مهم است که شرایط بازی را داشته باشد و در چنین وضعیتی من همیشه روی او حساب می‌کنم. او الان مصدوم است، ولی چیز مهمی نیست و انتظار دارم که دوشنبه او را در تمرین ببینم. او خودش دوست دارد بازی کند.

وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، من نگران می‌شوم. خود بازیکن، اولین نفری است که از این شرایط عذاب می‌کشد. من دوست دارم هر ۲۵ بازیکنم را در اختیار داشته باشم؛ حتی اگر انتخاب یازده بازیکن اصلی دشوار باشد.

مصدومیتی ساختگی؟ هر کسی هر طور دوست دارد فکر کند؛ ولی بیل همیشه دوست دارد در خدمت تیم باشد و برای ما بازی کند. برابر سالامانکا مچ پای او ضربه خورد و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. او همان بازی گلزنی کرد. باید بگویم که همیشه حامی بازیکنانم هستم و از آن‌ها دفاع می‌کنم. بیل بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند و این را بار‌ها ثابت کرده است.»

وایادولید: «ما هدف مان کسب همه جام هاست و این همان روحیه‌ای است که دوست دارم در تیم وجود داشته باشد. الان شرایط خوبی داریم و می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم. هر سه روز بازی داریم و این ساده نیست. یک بازی تمام می‌شود و باید به سرعت به بازی بعدی فکر کنیم. در هر بازی باید بهترین نمایش مان را داشته باشیم. وایادولید قطعا حریف دشواری است و فصل جاری فقط یک بازی خانگی را واگذار کرده است.»

۱۰۰۰ پاس برای زدن یک گل (بارسا): «هر تیمی دوست دارد برنده شود و سپس برنامه خاص خود را برای پیروزی پیاده می‌کند. ما ایده‌های خودمان را داریم و تیم‌های دیگر نیز ایده‌های خودشان را. من نمی‌خواهم در مورد استراتژی دیگران صحبت کنم و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم. هر بازی داستان متفاوتی دارد و الان تمرکزم روی وایادولید است.»

وضعیت هازارد: «هنوز نمی‌دانیم او چه زمانی قادر به بازی کردن خواهد بود. به تازگی کار با توپ را شروع کرده و دردی احساس نمی‌کند. از دوشنبه تمرینات او ریتم شدیدتری خواهند گرفت و به تدریج باید شرایط حضور او در میادین را بررسی کنیم. از پیشرفت هازارد در هفته‌های اخیر راضی هستم.»

براهیم و ماریانو: هر بازیکنی از وضعیتش در تیم باخبر است. من هر از چندگاهی با بازیکنانم صحبت می‌کنم و هر کسی به خوبی می‌داند که چه جایگاهی در ایده هایم دارد. مستقیما با خود بازیکن حرف می‌زنم و قرار نیست در نشست‌های خبری این قضیه مطرح شود. در نهایت خود بازیکن تصمیم می‌گیرد که شرایطش را قبول کند یا به تیمی دیگر برود. هر دو بازیکن در اختیار تیم هستند و هر زمان ممکن باشد، به آن‌ها میدان خواهم داد.»

 

بیشتر بخوانید: ستاره‌های تاتنهام به شایعه اختلاف با مورینیو واکنش نشان دادند!

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرت بیل زیدان رئال مادرید دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال