Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@20:37:44 GMT

همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۵۷۵

همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل +تصاویر

دومین همایش فعالان فضای مجازی استان و تجلیل از برترین های رویداد تولید محتوای دیجیتال اردبیل با حضور مسئولین استانی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، شامگاه امروز دومین همایش فعالان فضای مجازی استان به همراه اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان و جمعی از فعالان فضای مجازی استان در سالن ولایت اردبیلبه کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم محمدزاده  مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم به تشریح فعالیت های مرکز فضای مجازی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پرداخت و گفت: 17 تیم از سراسر استان در سه بخش تولید انیمیشن، اپلیکیشن اندروید و بازی اندروید در 48 ساعت به تولید محتوای دیجیتال پرداختند که منتخبین این رویداد مورد تجلیل قرار می کیرند.   راه اندازی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل  حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در همایش فعالان فضای محازی استان اردبیل به ایده های فعالان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 5 ایده برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان اردبیل به پارک علم و فناوری استان معرفی شده است که علاوه بر اختصاص 5 میلیون تومان وارد بخش شتاب دهی ایده ها خواهند شد. وی گفت‌: بزودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در استان اردبیل راه اندازی خواهد شد و این مرکز در اختیار فعالین و تولیدکنندگان محتوا استانی قرار خواهد گرفت.   فضای مجازی برای صدا و سیما رقیب نیست   علی ملا احمدی رئیس صدا و سیما مرکز استان اردبیل نیز در این همایش به جمیعت 81 میلیون نفری کشور اشاره کرد و با بیان اینکه ایران از لحاظ تعداد جمعیت در رده هجدهم جهان قرار دارد، گفت: 75 درصد جمیعت کشورمان ، بالغ بر61 میلیون نفر از اینترنت استفاده می‌کنند. وی به تشریح استفاده مردم ایران از شبکه های اجتماعی پرداخت و گفت: حدود 40 میلیون نفر از برنامه تلگرام،  24 میلیون کاربر از اینستاگرام  استفاده می کنند. ملااحمدی با بیان اینکه فضای مجازی برای صدا و سیما رقیب نیست بلکه یک مکمل است، گفت: می توان با همکاری رسانه ملی و فعالین فضای مجازی در مقابل حمله‌های دشمنان مقابله کرد.   سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، اجرای زنده طراجی از پوستر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار  پخش نماهنگ، مداحی و  تجلیل از منتخبین نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال و فعالان فضای مجازی بسیج از حمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق

حجت الاسلام مدرسی از اساتید دانشگاه و حوزه در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق گفت: تقویت باور و ایمان لازمه خداشناسی است و اعتقاد باید سرمنشأ ایمان باشد.

او با تببین ویژگی‌های مربیان و متربیان از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) افزود: عقل و تفکر و تشخیص حق و باطل از اصلی‌ترین صفات مسولان عقیدتی است.

مدرسی بیان داشت: امروز در جامعه به ویژه در فضای مجازی تشخیص حق و باطل مشکل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با مربیان و متربیان زندگی کرد تا کار تاثیرگذار باشد.

او گفت: برای تاثیر گذاری باید از رنج و درد‌ها شناخت داشته باشیم و آن را درک کنیم.

مدرسی افزود: مجروح جنگ فرهنگی کسی است که دنبال جریانات ضعف فرهنگی در فضای مجازی است.

او گفت: افکار جوانان را باید درک کنیم بعد وارد بحث شویم و دلسوزی کنیم و جوانان را از خودمان بدانیم.

مدرسی بیان داشت: نیاز به صبر و بردباری داریم و به قدرت بخشندگی و در این راه باید هزینه کرد.

مدرسی گفت: باید در کنار هم به تولید محتوای مفید برای جامعه بپردازید و شرایطی را که بسیج و سپاه که 
به مانند کندوی زنبور عسل فراهم کرده، قدر بدانیم.

او بیان داشت: تولیداتی داشته باشیم که همه اقشار به دنبال ان باشند و هر چه در توان داریم خرج کنید و فداکاری کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود دسته جمعی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بافق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود