Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فیلم بازی با ماشین‌سازی موجود است و وقتی ما دقیقه ۴+۹۰ به تیر دروازه می‌زنیم لابد موقعیتی نداشته‌ایم. تاریخ انتشار: 09:32 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۳۵۰

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود، ولی باید ماشین‌سازی را به راحتی شکست می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۶، ۵ موقعیت خوب داشتیم، اما هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد. به هر حال در این سرمای شدید هوا بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند.

وی در مورد اینکه برخی از اعضای حریف تبریزی اعتقاد داشتند سپاهان موقعیت جدی زیادی نداشته و آنها باید برنده میدان می‌شدند، گفت: فیلم این بازی موجود است. وقتی ما دقیقه ۴+۹۰ به تیر دروازه می‌زنیم، لابد موقعیتی نداشتیم! در نیمه اول حداقل ۲ فرصت و در نیمه دوم حداقل ۴ موقعیت صد درصد داشتیم که تبدیل به گل نشد. با این حال بازیکنان همه تلاش خود را کردند و ما باید برنده این بازی می‌شدیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: همه تیم‌ها خوب هستند. شاید تیم‌ها قوی‌تر یا ضعیف‌تر باشند، اما حریف ضعیفی وجود ندارد. فولاد هم جزو تیم‌های باکیفیتی است که در لیگ نتایج تقریبا قابل قبولی گرفته است. از وقتی که سعید آذری مدیرعامل این باشگاه شده تحولات مثبتی در فولاد شاهد بودیم. با این حال امیدوارم روز جمعه با حمایت هواداران ۳ امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که در مراسم ترحیم مادر همسرم شرکت کردند تشکر کنم. ان‌شا‌ءالله در شادی‌ها زحمات آنها را جبران کنم.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: از بازیکنانی که موقعیت‌ها را گل نکردند راضی نیستم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان سعید آذری امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال مادرید شکست خورد که مانوئل نویر شب عجیبی را پشت سر گذاشت.

بایرن که بازی رفت را با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسانده بود در خانه رئال مادرید نمایش حساب شده‌ای داشت که را تکیه بر درخشش نویر دروازه‌اش را تا دقیقه 88 بسته نگه داشته بود.

اشتباه نویر روی مهار شوت وینیسیوس جونیور موجب شد در دقیقه 88 خوسلو اولین گلش را به ثمر برساند و این مهاجم اسپانیایی در دقیقه 90+1 هم موفق شد دروازه بایرن را برای بار دوم باز کند تا تیمش را به فینال برسند.

نویر پس از بازی به دازن درمورد احساساتش گفت:"هر کسی که تا به حال فوتبال بازی کرده، می‌داند که دقیقا چه احساسی دارم. اینکه ما در مراحل پایانی حذف شدیم و تا دقیقه 88 با نتیجه1-0 پیش بودیم، بسیار تلخ است. ما یک قدم تا لندن فاصله داشتیم، خودمان را در فینال می‌دیدیم و حالا دیگر نمی‌دانم دقیقا چه باید بگویم چون حرف‌هایم را فراموش کرده‌ام."

دیگر خبرها

  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم