Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: در مرحله رفت پاز تهران را شکست دادیم، اما حتما نباید با امتیاز ۹۰ یا ۱۰۰ پیروز شویم. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

فریناز طائرپور پس از پیروزی برابر پاز تهران در مرحله رفت پلی آف لیگ‌برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پاز تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت اما اقدام‌هایی که در ابتدای بازی برای ثبت گل انجام دادیم متاسفانه موفق نبود با این حال دفاع نسبتا خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این سوال که حریفان شما با امتیازات 102 و 120 حریفان‌شان را شکست داده اند، اظهار داشت: بازی است و ما حتما نباید با امتیاز 90 یا 100 پیروز میدان باشیم. در کوارتر اول باید اختلاف را زیاد می‌کردیم اما حتی اگر پاز اختلافش را کم می‌کرد، نتیجه را به نفع خودمان تمام می‌کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن درباره شرایط آسیب دیدگی پای سعیده علی برای مسابقات بعد گفت: سعیده علی در این مسابقه به دلیل چهار خطا از زمین خارج شد. ما در این بازی اجازه فعالیت زیاد به او ندادیم یا به اصطلاح روی او فشار نیاوردیم چون مسابقات بعدی را باید با پیروزی پشت سربگذاریم.

وی درخصوص تیم پاز تهران اظهار داشت: پاز تیم جنگنده و خوبی است و به جز پالایش نفت آبادان در مقایسه با چند تیم دیگری که در مرحله مقدماتی رقابت کردیم بهتر بود.

طائرپور همچنین به تمرین کم و افت تیمش اشاره کرد و افزود: ما به جزیره قشم سفر کردیم به دلیل سیل مجبور شدیم چند روز آنجا بمانیم و وقتی برگشتیم اردوی تیم ملی برگزار شد و شاگردانم با هم تمرین نداشتند. شش نفر از بازیکنان من در اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بودند و افت داشتیم، اما این هفته مرتب تمرین می‌کنیم تا در بازی برگشت هم پیروز شویم.

پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان| کولاک بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بسکتبال بانوان ایران بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!