Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از احداث سرای نوآوری با محور «زیست‌فناوری در صنایع مواد غذایی» در آینده‌ای نزدیک در واحد شهرکرد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، نخستین همایش و نمایشگاه شتاب‌دهنده­‌های آزاد در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش‌بنیان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که با حضور 20 شتاب‌دهنده برتر کشور و با هدف تکمیل چرخه فناوری و تقویت اکوسیستم نوآوری برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به­‌عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی کشور موفق به ثبت قرارداد همکاری با یک شتاب‌دهنده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با حضور در این همایش با ابراز خرسندی از عقد قرارداد همکاری با شتاب‌دهنده لاکتوویژن اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در تلاش است تا علاوه‌ بر برخورداری از تجربه­‌های موفق این شتاب‌دهنده در آینده‌ای نزدیک بتواند سرای نوآوری با محور «زیست­ فناوری در صنایع مواد غذایی» را راه‌اندازی کند.»

ابراهیم رحیمی بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری حرکتی جدی در عرصه فناوری و نوآوری آغاز کرده و با حمایت از اقتصاد کشور در حال بسترسازی برای اقتصاد دانش­‌بنیان و اشتغال دانش‌بنیان است تا بتواند زنجیره زیست‌بوم فناوری را تکمیل کند.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقتصاد دانش بنیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ابراهیم رحیمی سرای نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

معصومه مهربان گفت: درحال حاضر فرآورده‌های غذایی بدون گلوتن در کشور به میزان بسیار محدود تولید می‌شود، بیماران مبتلا به سلیاک در صورت مصرف نان و کیک و سایر مواد غذایی دارای گلوتن دچار حملات این بیماری خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت غذایی یکی از ارکان پیشرفت و توسعه در دنیا است، تصریح کرد: از همین رو گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار به ویژه در حوزه فرآورده‏‌های حاصل از غلات و شبه غلات (کینوا) کم آب‌بر، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: آرد بدون گلوتن مخصوص بیماران سلیاکی غنی از فیبر و پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی‌‏اکسیدان‏‌های طبیعی است که برای سایر افراد از جمله کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و ... نیز توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید