Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:11:08 GMT

گلین فرنگ به مهر مادر رسید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۰۲۱

گلین فرنگ به مهر مادر رسید

ایسنا/زنجان یک‌ کارگردان ‌زنجانی گفت: "گلین فرنگ" از زندگی ساده یک مادر شهید روایت می‌کند.

شبنم طارمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فیلم مستند کوتاه "گلین فرنگ"، اظهار کرد: مستند "گلین فرنگ" در رابطه با زندگی ساده یک مادر شهید در یک روستا است که کار تحقیقات این طرح از شهریورماه آغاز شده و در مهرماه به مرحله تولید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح "گلین فرنگ" از طرف حوزه هنری پیشنهاد و به تهیه‌کنندگی خود حوزه تولید شد که حوزه هنری در بحث سرمایه‌گذاری نیز نقش بسیار تاثیرگذاری داشت.

این کارگردان بیان کرد: از سال ۸۱ کار هنری خود را آعاز کرده و در فیلم‌هایی مانند چشمان خورشید، راه من کجاست، چگونه فرشتگان زاده می‌شوند، بازگشته و فیلم‌های تبلیغاتی به صورت دستیار کارگردان، کارگردان یا پشت صحنه فعالیت می‌کردم.

طارمی بیان کرد: در جشنواره‌های زیادی شرکت کرده‌ام و خوشبختانه موفق به کسب مقام نیز در سطح ملی یا استانی بوده‌ام و "گلین فرنگ" نیز در جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر که با موضوع محوری مادر و در هفت بخش فیلم، عکس، شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره، نقاشی و پوستر برگزار می‌شود، در بین ۳۴ فیلم مستند راه یافته به جشنواره از ۱۲۷ فیلم مستند ثبت شده در دبیرخانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان فيلم كوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند