Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروسی گفت: در این ۱۵ روز که طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن شروع شده است، آمار کم نظیری در استان به دست آمده و حدود پنج هزار فقره پرونده مختومه گردیده است. تاریخ انتشار: 11:19 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۳۵۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه شورای معاونین دادگستری گفت: دستورالعمل‌های صادره از رئیس قوه قضاییه در جهت سرعت بخشی و اقدام موثر در روند کارهای دستگاه قضایی است که نیازمند تلاش مضاعف کلیه همکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارشات واصله نشانگر اجرای مطلوب این دستورالعمل‌ها است و باید همچنان ادامه یابد، معاونین هم نظارت لازم را داشته باشند.

گروسی ادامه داد: در این دو ماه باقیمانده از سال ۹۸ باید نهایت بهره‌برداری را از وقت داشته باشیم و آمار پرونده‌های موجود را کاهش دهیم، در این ۱۵ روز که طرح رسیدگی به پرونده‌های مسن شروع شده است آمار کم‌نظیری در استان به دست آمده و حدود پنج هزار فقره پرونده مختومه شده و از آمار موجودی کسر شده‌اند که این نوع تلاش جهادی و ارزشمند نوید احراز نتایج فوق العاده و ارزشمند را در دو ماه آتی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

چشم انداز قوه قضاییه؛ کاهش ۲۰ درصد از ورودی پرونده‌های قضایی طی ۵ سال

وی در ادامه گفت: لازم می‌دانم از کلیه همکاران خود تشکر و قدردانی کنم، به لحاظ اینکه حتی مرخصی که حق قانونی آنهاست را هم کنار گذاشته‌اند و شبانه روزی در حال تلاش و کار هستند.

در ادامه جلسه معاونین قضایی دادگستری استان هر کدام درخصوص مسائل و موارد مرتبط، موضوعاتی را مطرح کردند که پس از تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کاهش پرونده دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند