Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:29:37 GMT

مدیر سابق شهرداری مشهد به اتهام پولشویی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۹۱۹

مدیر سابق شهرداری مشهد به اتهام پولشویی دستگیر شد

روز گذشته یکی از مدیران سابق شهرداری مشهد به اتهام پولشویی با دستور قضایی دستگیر شد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چندی پیش مستنداتی از اقدامات مجرمانه یکی از کارکنان ارشد سابق شهرداری مشهد روی میز مقام قضایی در دادسرای ناحیه 2 مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی اسناد ارائه شده حاکی از آن بود فرد خاطی که تا چندی پیش یکی از مدیران شهرداری مشهد بوده است اما بنا به دلایلی و به تازگی برکنار و فرد دیگری پشت میز او می‌نشیند، در چند سال اخیر چندین سمت در شهرداری مشهد را عهده‌دار بوده است.

در بین ادله قضایی ارائه شده رد پایی از اقدامات مجرمانه‌ای مانند پولشویی و تبانی در معاملات دولتی و... به چشم می‌خورد. بر همین اساس دستور تحقیق بیشتر به ضابطان قضایی داده شد که در نتیجه تمامی اعمال مجرمانه مدیر تازه برکنار شده مورد تایید قرار گرفت.

3 تن از سارقان اینترنتی برداشت‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی دستگیر شدنداعضای باند قاچاق سلاح در خوزستان شناسایی و دستگیر شدند400 سارق و خرده‌فروش مواد مخدر با اجرای طرح «ظفر» در اراک دستگیر شدند

از همین رو روز گذشته دستور دستگیر متهم صادر و این اقدم هم توسط ماموران صورت گرفت. پس از آن متهم به شعبه بازپرسی منتقل و به او اتهاماتی نظیر پولشویی، اختلاس و... تفیهم شد.

در پایان نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیر خیانتکار و با توجه به گستردگی جرایم صورت گرفته از سوی او، متهم با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات دقیق‌تر و کشف دیگر جرایم احتمالی با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران قرار گرفت.

انتهای پیام/281

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند