Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به برخی اختلافات گفت: نباید با حزب بازی باعث تفرقه شد و مردم را از هم دور کرد بلکه باید همه بویژه رسانه ها در حفظ وحدت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله العظمی « نوری‌همدانی» ظهر امروز(یکشنبه6 بهمن) در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کار این سازمان، کاری حساس و بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرجع تقلید ادامه داد: همین حساسیت و اهمیت باعث می شود تا فردی که در راس این دستگاه قرار می گیرد فردی دغدغه مند برای مبارزه با فساد باشد.

 

وی تصریح کرد: امروز کسی در راس این دستگاه قرار گرفته که بسیار دلسوز و دغدغه مند است و در همین مدت کوتاه عملکرد قوه قضائئه  نشان از توانمندی ایشان دارد.

 

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: مدیریت ایشان در همین مدت باعث پیشگیری از بسیای از مفاسد شده و مردم امیدوارتر شده اند.

 

مرجع تقلید شیعیان افزود: برای پاکسازی کامل جامعه از مفاسد و آلودگی ها لازم است تا همه مدیران دستگاه‌های کشوربه یاری قوه قضائئیه آمده تا تثبیت و تحکیم نظام اسلامی را به دنبال داشته باشد.

 

وی همچنین به برخی اختلافات اشاره کرد و گفت: نباید با حزب بازی باعث تفرقه شد و مردم را از هم دور کرد بلکه باید همه بویژه رسانه ها در حفظ وحدت تلاش کنند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما نماز جمعه مسجد فهما آیت الله العظمی نوری همدانی قوه قضائیه آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است