Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز یکشنبه در کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان بروجن تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی بالای دانشجویان، انتظارات از کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر در این شهرستان بسیار بالاست.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و روشن‌گری نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده‌ساز کشور از سوی دانشجویان دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی، به در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و  تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای از مهمترین خواسته‌های مقام معظم رهبری به شمار می‌رود که باید مورد توجه تمامی گروه‌ها به‌خصوص دانشجویان باشد.

وی یادآور شد: به همین منظور برگزاری برنامه‌هایی علمی و تخصصی در دانشگاه‌ها، زمینه‌های حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم می کند.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: در این راستا باید از ظرفیت کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی بهره‌مند گرفت و از هرگونه فعالیت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی در آن جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در سراسر کشور دوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد که تعدادی از این دانشجویان در شهرستان بروجن مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجن چهارمحال وبختیاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس