Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:16:17 GMT

آنچه که در مورد استخدام منشی مطب باید دانست

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۰۰۵۸

آنچه که در مورد استخدام منشی مطب باید دانست

ایسنا/فارس منشی مطب یکی از ارکان اصلی مطب پزشک است. وقتی بیماری با مطب تماس می‌گیرد در درجه اول با منشی مطب صحبت می‌کند. وقتی بیماران به مطب مراجعه می‌کنند ابتدا منشی مطب را می‌بینند و با او صحبت می‌کنند.

اگر یک پزشک توجه کافی به استخدام منشی مطب خود نداشته باشد ممکن است ضررهای زیادی را متحمل شود. در برخی موارد حتی ممکن است پزشک اصلاً متوجه نشود که کاهش مراجعه‌کنندگان به مطب به خاطر داشتن یک منشی نالایق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ظهره‌وند نویسنده کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی و کتاب رستاخیز برند شخصی یک مقاله جامع در مورد استخدام منشی مطب در وب‌سایت برند شخصی منتشر کرده است. ایشان بیش از یک دهه است که درزمینهٔ تبلیغات پزشکی مطالعه و تحقیق می‌کند و در این مقاله در مورد ۴ رویکرد بسیار مهم در ارتباط با منشی مطب صحبت می‌کنند. این چهار رویکرد به شرح زیر هستند:

۱. استخدام منشی

۲. آموزش منشی

۳. تشویق منشی

۴. اخراج منشی

همچنین در این مقاله در مورد اینکه چطور برای منشی مطب حقوق تعیین کنیم صحبت شده است. چراکه تعیین حقوق منشی به پارامترهای زیادی ازجمله ساعات کار منشی و شرح وظایفی که به او محول می‌شود بستگی دارد. تمامی این پارامترها برای شما مشخص می‌شوند تا بتوانید به شکل دقیق‌تری حقوق منشی خود را تعیین کنید.

گروه برندینگ محمد ظهره‌وند به‌صورت تخصصی صرفاً به جامعه پزشکان درزمینهٔ تبلیغات پزشکی و برندسازی پزشکی مشاوره می‌دهد و مهم‌ترین خدمات این گروه طراحی وب‌سایت برای پزشکان و مدیریت صفحه اینستاگرام پزشکان است.

یکی از مقالات بسیار جالبی که در وب‌سایت برند شخصی درزمینهٔ اینستاگرام پزشکان منتشر شده است تحت عنوان "مثلث طلایی موفقیت در اینستاگرام برای پزشکان" است.

فراموش نکنید که یک پزشک علاوه بر اینکه نیاز دارد دانش و مهارت خود را درزمینهٔ پزشکی به‌روز نماید باید درزمینهٔ یادگیری مدیریت مطب و تبلیغات پزشکی هم قسمتی از وقت خود را اختصاص دهد.

در وب‌سایت برند شخصی ده‌ها مقاله در این زمینه برای پزشکان تهیه شده است.

انتهای رپورتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد