Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۷۵ هزار زائر در چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید سلیمیان در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این چایخانه‌ها به‌منظور انسجام و انتظام بخشی در توزیع متبرکات خوراکی باهدف فراهم‌سازی بستری برای تعاملات اجتماعی و همچنین ترویج مشارکت مردمی در خدمت به زائرین این مکان مقدس در ورودی‌های اصلی مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: 85 خادم در تمامی چایخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی درب دو، درب پنج، درب یک و پارکینگ دو مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در ده‌ماهه سال جاری هماهنگی لازم برای برپایی بیش از 240 ایستگاه صلواتی در داخل و خارج از مسجد با استفاده از ظرفیت مردمی صورت گرفته است، گفت: در این مدت بیش از دو میلیون و 475 هزار نفر در این چایخانه‌ها با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند.

پرچم مسجد مقدس جمکران به خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا شد + فیلمپیکر شهدای مقاومت به مسجد مقدس جمکران رسیدپرچم گنبد مسجد مقدس جمکران تعویض شد‌

سلیمیان از پذیرایی با غذای گرم اعم از چلوخورشت، آش نان و سیب‌زمینی نان و تخم‌مرغ در این چایخانه‌ها خبر داد و گفت: بیش از 146 هزار و 650 پرس انواع غذای گرم از ابتدای سال جاری تاکنون در این چایخانه‌ها بین زائران مسجد مقدس جمکران توزیع‌شده است.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران از توزیع دو هزار و 44 کیلوگرم شیرینی و شکلات در اعیاد و موالید خبر داد و خاطرنشان کرد: غرفه طبخ و توزیع آش توسط روحانیون ملبس در پارکینگ دو به تعداد 48 هزار و 750 پرس در شب‌های چهارشنبه و مناسبت‌ها نیز بخشی از پذیرایی مردمی در این مکان مقدس است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره مفرده، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پرواز‌های "هما" از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پرواز‌های اعزام زائران حج عمره از ۳ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی