Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بر لزوم تلاش برای پرداخت تسهیلات کم بهره در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد امامی امین در حاشیه برگزاری چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه موضوع مورد بررسی قرار گرفت که یکی از موضوعات مهم در خصوص تصمیم‌های اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار در استان تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اقشار هدف ما زنان سرپرست خانوار هستند که در این جلسه تصمیماتی در خصوص روند ایجاد اشتغال برای آنان گرفته شد همچنین در این جلسه ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها برای زنان سرپرست خانوار و پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی دولت به آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امامی امین تاکید کرد: ما می‌توانیم با ارائه کمترین تسهیلات فرصت‌های خوبی را در حوزه روستایی به‌ویژه برای زنان سرپرست خانوار فراهم کنیم لذا مقرر شد تلاش مضاعفی صورت گیرد تا قبل از پایان سال تحقق پرداخت تسهیلات که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد است حداقل به حدود ۷۰ درصد افزایش پیدا کند البته در این مسیر مشکلاتی از سوی دریافت کنندگان تسهیلات در حوزه تامین تضامین لازم وجود دارد که مقرر شد با هماهنگی‌های انجام شده کمک خوبی به آنان داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به این که در سال گذشته اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال روستایی استان تهران پرداخته شده است،گفت: برای امسال این رقم قابل توجه نبود لذا قول مساعد داده شده است که در جهت ترمیم اشتغال روستایی با پیگیری‌های انجام شده از سوی دولت بانک‌ها عدد پرداخت تسهیلات را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: طرح‌های روستایی در اولویت تخصیص منابع قرار می‌گیرند و امیدواریم با سهولت در پذیرش طرح‌ها و تلاش برای از بین بردن بوروکراسی اداری بتوانیم گام‌های موثری در حوزه اشتغال روستایی برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توسعه اشتغال روستایی تسهيلات كم بهره استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند