Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین تقی پور عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: چهار ووشوکار تالو نماینده استان سمنان، همگی از شهرستان دامغان، به اردوهای انتخابی تیم ملی راه یافتند. 
وی بیان کرد: این چهار تالوکار به نام‌های امیرحسین عسگری در رده نونهالان، علیرضا عرب و سیدمحمد باقر میرکمالی در رده نوجوانان و یوسف عسگری در رده جوانان این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تقی‌پور تصریح کرد: این مسابقات از پنجم تا هشتم بهمن ۹۸ در استان کردستان برگزار می شود و در پایان افراد برتر، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب می‌کنند. 
وی ادامه داد: تیم ملی ووشوی جوانان ایران، سال آینده رقابت‌های جهانی مراکش را در پیش دارد که می‌توان امیدوار بود با برتری و کسب رتبه برتر، ووشوکاران دامغانی بتوانند با حضور در اردوی تیم ملی به رقابت‌های جهانی اعزام شوند. 
تقی‌پور اضافه کرد: علی ولی نیاز به عنوان سرپرست و حسین تقی پور به عنوان مربی در کنار این ورزشکاران حضور دارند.
رییس هیات ووشو شهرستان دامغان تصریح کرد: ووشو از ورزش‌های مدال آور و باکیفیت استان سمنان است و انتظار می‌رود تا این رشته ورزشی بهتر از گذشته مورد حمایت مسوولان قرار گیرد.

۳۸ هیات ورزشی در شهرستان دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.
تعداد ورزشکاران رشته ووشو در دامغان ۲۳۰ نفر است که از این تعداد، سه نماینده در تیم های لیگ برتر و یک نماینده در تیم ملی حضور دارند.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو ووشو تیم ملی ووشو وزارت ورزش و جوانان دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ووشو تیم ملی ووشو وزارت ورزش و جوانان دامغان فدراسیون ووشو ووشو تیم ملی ووشو وزارت ورزش و جوانان دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا