Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، امینی یکی از شهروندان بردسکنی گفت: فعالیت بانک کشاورزی شعبه قائم خیلی از خدمات بانکی مراجعین را پاسخگو بود و دیگر مردم نیازی نداشتند به بانک کشاورزی مرکزی مراجعه کنند. 

وی از مسئولان خواست پیگیر رفع این مشکل باشند و به خاطر کمبود نیرو نباید بانک کشاورزی مردم را سرگردان کند.

حسینی یکی دیگر از  شهروندان بردسکنی به خبرنگار ایلنا گفت: بیش از یک ماه است بانک تعطیل شده و باید مسئولان استانی و کشوری فکری اساسی بکنند نه اینکه به بهانه قطعی سیستم ها و یا کمبود نیرو شعبه ای که 20 سال سابقه داشته است را یک دفعه تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرنگار ایلنا در مقابل شعبه بانک کشاورزی مدتی مستقر شد و مراجعه کنندگانی که اطلاع از تعطیلی آن بانک نداشتند با درب بسته بانک مواجه می شدند و مجبور بودند با توجه به فاصله ای که این شعبه با بانک کشاورزی داشت با تاکسی بروند و هزینه هایی را متحمل شوند.

خبرنگار ایلنا به سراغ حسن نجفی سرپرست بانک کشاورزی بردسکن رفت و علت تعطیلی بانک کشاورزی شعبه قائم بردسکن را جویا شد، وی علت اصلی تعطیلی بانک کشاورزی را کمبود نیرو ذکر کرد و گفت: بیش از یک ماه است که این شعبه تعطیل و مردم برای گرفتن خدمات خود به بانک کشاورزی مراجعه می کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بانک کشاورزی مراجعه کنندگان زیادی دارد و از آن طرف بانک کشاورزی مرکزی بردسکن نیز با کمبود نیرو مواجه است و حداقل به 3 نیروی دیگر  نیاز داریم تا پاسخ مشتریان را بدهیم.

نجفی افزود: در حال حاضر دو نفر از نیروهای خانم بانک نیز در مرخصی زایمان هستند و باید مسئولان استان برای رفع این مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ادوات کشاورزی و تشکیل 600 پرونده غرامت سیل، بر مشکلات این بانک افزوده است که حتی بعد از تعطیلی بانک، کارمندان کارهای عقب مانده را انجام می دهند.

سرپرست بانک کشاورزی بردسکن  در پاسخ خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه این شعبه مجددا از چه زمانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: با صحبت هایی که با مسئولان شعب بانک کشاورزی استان انجام شده است به خاطر کمبود نیرو این شعبه همچنان غیر فعال خواهد بود و احتمال قوی دارد که بردسکن تنها یک بانک کشاورزی داشته باشد و شعبه قائم تعطیل و تمامی خدمات در بانک کشاورزی مرکزی ارائه شود.

در همین زمینه مهدی عاشوری فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بردسکن به خبرنگار ایلنا گفت: مشکل اصلی تعطیلی بانک کشاورزی شعبه قائم کمبود نیرو است و در این رابطه پیگیری‌هایی با مدیریت شعب بانک کشاورزی استان انجام شده که علت آن را کمبود نیرو اعلام کرده است و تا زمان تامین نیرو این شعبه فعالیتی نخواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تاکسی زایمان کشاورزی مشکلات معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، برگزاری کارگاه خبرنویسی و انتقاد از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر برای ساخت باغ، برخی از عناوین خبرع=های کوتاه امروز است.    برگزاری اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در بردسکن   اولین کارگاه آموزش خبرنویسی با حضور ۴۰ نفر از بسیجیان علاقه‌مند در بردسکن برگزار شد.   به همت دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسکن اولین کارگاه آموزش خبرنویسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.    دراین کارگاه آموزشی یک روزه، علی نوری خبرنگار این شهرستان به عنوان مدرس، اصول اولیه خبر نویسی و عناصر شش گانه خبر و نحوه تنظیم یک خبر را آموزش داد.   انتقاد فرماندار بردسکن از انتقال آب از پلاکی به پلاک دیگر در بردسکن   فرماندار بردسکن گفت: ۸۰ درصد چاه موتور‌های کشاورزی شهرستان بردسکن، آب را از پلاکی به پلاک دیگر انتقال می‌دهند.   علی دهقان‌زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: با توجه به بحران خشکسالی و افت شدید منابع آبی، کشاورزان از احداث توسعه باغات به صورت خودسرانه به جد پرهیز کنند.   این مسئول ادامه داد: از مجموع بیش از ۳۶۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بردسکن بیش از ۸۰ درصد آنها برای آبیاری به اراضی و باغات خود از پلاکی به پلاک دیگر آب کشاورزی را انتقال می‌دهند.   وی بر اصلاح و بازنگری این قانون توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: هرگونه زراعت جدید از پلاک دیگر و ساخت هرگونه باغ جدید، ممنوع و اولویت با باغ‌های بارده است.  

معرفی سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ

سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری تربت حیدریه و مسئولان جلگه رخ، «رسول بابایی» به عنوان سرپرست جدید بخشداری جلگه رخ معرفی شد.

 رسول بابایی قبلا در فرمانداری تربت حیدریه دارای سمت‌هایی همچون کارشناس ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارتباطات مردمی در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه و سرپرست بخشداری کدکن بوده است.

بخش رخ به مرکزیت شهر رباط سنگ در شهرستان تربت حیدریه با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر دارای دو شهر، ۵۲ روستا و ۴۷ پارچه آبادی است که ۴۸ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار هستند و شغل مردم این منطقه اکثرا کشاورزی و دامپروری است.

دیگر خبرها

  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد