Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:00:30 GMT

سولسشر: همه دنبال شکست خوردن ما بودند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۱۸۰

سولسشر: همه دنبال شکست خوردن ما بودند

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد بسیاری منتظر شکست این تیم بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن بود در صورت ناکامی یونایتد در جام حذفی برابر ترانمر، ممکن است اوله گونار سولسشر اخراج شود، اما شیاطین سرخ با شش گل به برتری مقتدرانه ای دست یافتند. سرمربی نروژی مدعی شد این پیروزی به بازیکنان اعتماد به نفس خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوله گونار سولسشر گفت: "فشار؟ من نمی دانم شما در رسانه ها چه گفتید و نوشتید. می بینید که همه می خواستند ما شکست بخوریم، اما این موضوع من را آزار نمی دهد. من خوشحالم اما آرامش نخواهم داشت، زیرا به زودی باید در دو بازی بزرگ به میدان برویم. امروز فقط هواداران ترانمر نبودند که می خواستند ما مغلوب شویم و دیگران نیز به دنبال رخ دادن این اتفاق بودند.

 

ما امروز موفق به ارائه سبکی شدیم که همیشه خواهان آن بودیم. کسب هر پیروزی به بازیکنان منچستریونایتد اعتماد به نفس خواهد داد و ما می خواهیم همیشه کنار یکدیگر بمانیم. بازی کردن در این زمین بسیار دشوار بود و من به نمایشی که تیمم ارائه داد افتخار می کنم. وقتی دو یا سه گل متوالی در یک بازی به ثمر می رسانید، می نشینید و از بازی لذت برده و به بازیکنان نیز اجازه می دهید از بازی لذت ببرند.

 

تمام تلاش ما باید معطوف به کنار هم ماندن باشد و ما باید فقط روی بازی بعدی تمرکز کنیم. اگر چند پیروزی در بازی های آتی کسب کنیم آنگاه دوباره روزهای خوب از راه خواهند رسید. ما مدتی قرار است مارکوس راشفورد را در اختیار نداشته باشیم، اما دو مهاجم ما امروز گلزنی کردند و این باعث افزایش اعتماد به نفس برای همه است."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش: فردین یوسفی زننده گل حساس ذوب‌آهن به آلومینیوم زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیم محمد ربیعی در هفته بیست و چهارم لیگ بود. هافبک دفاعی جوان ذوب‌آهن در ۲۳ سالگی بازیکن پخته‌ای نشان می‌دهد و اینطور که می‌گوید برای موفقیت ذوب‌آهن و رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.

یوسفی بعد از پیروزی روحیه بخش ذوب‌آهن از شرایط این تیم در لیگ و اهدافش با روزنامه همشهری گفت‌وگو کرد.

*بعد از شکست تراکتور مقابل آلومینیوم هم به پیروزی رسیدید. به نظر می‌رسد ذوب‌آهن با این برد رفته رفته از بحران عبور کرده است.

بازی خیلی خوبی بود و با تاکید کادر فنی برای ۳امتیاز رفته بودیم که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدیم. تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم اگر بازی‌ها را دنبال کرده باشید خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و نشد نتایج نیم‌فصل اول را بگیریم البته با تلاش تمام بازیکنان به دنبال رتبه خوب در پایان فصل هستیم.

*بدون اینکه دروازه‌ را نگاه کنی توپ را به گل تبدیل کردی. در آن لحظه تصور این را داشتی که توپ گل می‌شود؟

زمانیکه با تصمیم آقای ربیعی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم کل فکرم این بود که وقتی وارد زمین شدم گل بزنم و روی این موضوع خیلی تمرکز داشتم و می‌دانستم گل می‌زنم. اینطور بگویم که این گل کار خدا و زحمت هم‌تیمی‌ها بود.

*بعد از گل از ته دل فریاد کشیدی. به نظر می‌رسید فشار زیادی را تحمل می‌کردی؟

در فولادشهر مقابل آلومینیوم بازی خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شد همین موضوع باعث فشار زیادی روی تیم ما شده بود اما وقتی در دقیقه ۹۲ موفق به زدن گل اول ذوب‌آهن شدم، با فریاد خودم را خالی کردم چون بازی خیلی سخت شده بود.

*نیم‌فصل ذوب‌آهن را در بین ۳تیم برتر لیگ می‌دیدی اما شرایط برای این تیم عوض شد. حالا چه جایگاهی برای ذوب‌آهن در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

کل هدف ذوب‌آهن این بود که جزو ۳ تیم برتر لیگ باشد اما در نیم‌فصل دوم بدشانس بودیم، هم توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد هم از نظر داوری در ۲ بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان با نظر کارشناسان باید ۲ پنالتی برای تیم ما گرفته می‌شد، اگر پنالتی‌ها گرفته می‌شد می‌توانستیم در آن ۲ بازی به پیروزی برسیم. ۲ بازی هم که ۲ بر صفر جلو بودیم با بدشانسی مساوی کردیم.

*باتوجه به پروژه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی امید داری به تیم ملی برسی؟

بازی در تیم ملی آرزوی هرفوتبالیستی است. من هم این توانایی را در خودم می‌بینم و امیدوارم به تیم ملی برسم.

*نیم‌فصل اول هم عملکرد خوبی داشتی. آیا در بین فصل پیشنهاد جدید داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم و به باشگاه ذوب‌آهن هم نامه زده بودند اما بیشتر دوست داشتم در خدمت ذوب‌آهن باشم و کنار آقای ربیعی کار کنم.

*کدام تیم را شانس اصلی قهرمانی می‌بینی؟

به نظر من ۳تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند اما شانس استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

*جام حذفی به مصاف تراکتوری می‌رود که به تازگی شکست سنگینی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد و بدون شک تراکتوری‌ها به دنبال جبران آن شکست سنگین هستند.

این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام‌حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.

کد خبر 847210 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم