Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تیم ملی باید هر حریفی را در آسیا شکست دهد.

به گزارش ایسنا، فوتبال ایران در مدت اخیر شکست‌های بدی مقابل تیم‌های ژاپنی داشته و همین عامل باعث شده تا همه نگاه‌ها به تیم ملی فوتسال ایران باشد تا انتقام این شکست‌ها را از چشم بادامی‌ها بگیرد.

سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد این که قرعه به نحوی است که با صدرنشین در گروه پیش از فینال به ژاپن برخورد می‌کنیم به خبرنگار ایسنا گفت: روی کاغذ ما شانس نخست قهرمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوتسال ایران یا قهرمانی وجود دارد یا مرگ و غیر از قهرمانی ناکامی است. این که بگوییم ما اول گروه نشویم تا در مراحل بعدی به ژاپن نخوریم در شخصیت فوتسال ما نیست.

ناظم الشریعه افزود: شک نکنید ما باید همه را ببریم. همه فوتسالی‌ها می‌دانند که ژاپن حریف ما نمی‌شود. فوتسال ما در جام باشگاه‌های آسیا هم به ژاپن باخت و حالا تیم ملی باید جور آن را بکشد. مطمئن باشید اگر به ژاپن بخوریم این تیم را می بریم چون در آسیا هیچ تیمی حریف ما نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال تيم ملي فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا