Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده‌تر شود و، چون مفهوم مرز در دنیا جابجا شده است رسانه‌ها سبب شده اند که انسان‌ها همزمان با هم در ارتباط بوده و بتوانند تمامی اخبار دنیا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضرت امام (ره) یک اعجوبه تاریخی بود که نمونه و نظیر نداشت. خصوصیت اصلی ایشان که موجب شد ایشان به یک چهره برجسته جهانی در تاریخ معاصر و همین طور در طول تاریخ اسلام تبدیل شود، حس معیت الهی بود.

بهمئی بیان داشت: حضرت امام (ره) عارفی بودند که حضور خدا را در خود احساس می‌کردند و همین باعث شده بود که ایشان از هیچ کس نمی‌ترسیدند و لذا این حس به دیگران هم منتقل می‌شد.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان تصریح کرد: در دنیای ما مفهوم مرز‌ها در جنگ سخت تغییر کرده است و به همین علت مرز‌های ما به معنای واقعی اش همه جایی است و می‌توان گفت که امروزه ما با مرز‌های جدیدی روبه‌رو هستم.

این مقام مسئول ادامه داد: آن زمان که ما رسانه‌های ارتباط جمعی را وارد ایران کردیم توانستیم پیام بیداری اسلامی امام را به جهانیان صادر کنیم و ما در فضایی زندگی می‌کنیم که رسانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بر همین اساس با قطعیت می‌توان گفت اگر حکومتی بخواهد پایدار باشد باید بر رسانه حکومت کند و حکومت‌ها باید با رسانه‌ها هم افزایی داشته باشند.

بهمئی با اشاره به اینکه مسئولان بسیجی رسانه در ۳۲ استان کشور مستقر است، گفت: بالغ بر ۱۸۰ کانون و دفتر انجمن رسانه‌ای مختلف در استان‌های گوناگون وجود دارد که نزدیک به ۱۲ هزار نفر عضو بسیج رسانه هستند و بیشتر کار ما همدلی و هم افزایی قلوب مسلمین در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران است و لذا بسیج رسانه ظرفیت توزیع اخبار رو دارا است.

او اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما شناساندن دشمن به جامعه است که در همین رابطه ما با ائمه جمعه استان ها، صدا و سیمای تهران و مراکز استان‌ها ارتباط تنگاتنگی داریم و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این هدف بزرگ خود استفاده می‌کنیم و بالغ بر ۱۵ هزار اثر به این جشنواره ارسال شده بود که این جشنواره در تمامی استان‌های برگزار می‌شود و افراد برتر حوزه استانی به تهران معرفی شده و در نهایت از آنان تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه اخبار فرهنگی رسانه های دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • سفر همزمان رئیس سیا و هیاتی از حماس به قاهره
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فطرت بیدار عامل اعتراض دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی است