Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، در بیانیه عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق آمده است که بار دیگر تجاوز به یک محل دیپلماتیک خارجی تکرار شد که طی آن تعدادی راکت در سفارت آمریکا فرود آمد. این اقدامات غیر قانونی و محکوم است و نتیجه آن در واقع تضعیف دولت و حاکمیت آن و از بین بردن حرمت اماکن دیپلماتیک در خاک عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ما دستور اجرای تحقیقات و بررسی‌های لازم را در این خصوص صادر کرده‌ایم تا عوامل این حملات تحت پیگرد قرار بگیرند، گفت: این اقدامات می‌تواند عراق را به سمت جنگ سوق دهد.

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه دولت مراحل اجرای تصمیم پارلمان برای عقب نشینی نیروهای خارجی را آغاز کرده است، یادآور شد: این اقدام‌ها می‌تواند عراق را به میدان جنگ بکشاند، به ویژه در زمانی که دولت اقدامات لازم را برای اجرای تصمیم مجلس مبنی بر خروج نیروهای خارجی را از خاک کشور آغاز کرده است‌.

 شب گذشته رسانه‌ها گزارش دادند که سه فروند راکت از مجموع پنج فروند راکت شلیک شده به منطقه سبز بغداد، به سفارتخانه آمریکا اصابت کرده است که یکی از این راکتها به محل رستوران این سفارتخانه برخورد کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل