Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 4836120

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی کاسپین فرودگاه ماهشهر رضا جعفر زاده سازمان هواپیمایی کشوری بانک مرکزی ایران قیمت دلار سیل سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایالات متحده آمریکا بورس قیمت یورو مالیات قیمت سکه بهار آزادی عملیات بازار باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان