Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۱۴۰ هزار تن نفتای سبک و سنگین پالایشگاه آبادان در بورس انرژی عرضه می‌شود. تاریخ انتشار: 10:53 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۷۷۴

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه) شاهد عرضه کالا‌های آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام است و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان، گاز مایع مجتمع گاز پارس‌جنوبی (شرکت ملی گاز ایران)، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه (ششم بهمن‌ماه) کالا‌های آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، بنزول خام ذوب آهن اصفهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۶.۳۵۰ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳۱۷ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

بیشتر بخوانید: عرضه انواع فرآورده‌های هیدروکربوری در بورس انرژی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت وزارت نفت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران