Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان رقابتهای کشتی آزاد جام تختی و معرفی نفرات برتر این مسابقات، کادر فنی طبق برنامه های مدون وارد گود شد و نخستین اردوی آماده سازی را از روز دوم بهمن ماه استارت زد.

در این مرحله از تمرینات که در محل آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است، آزادکاران مدعی کسب دوبنده تیم ملی برای حضوردر رقابتهای قهرمانی آسیا و همچنین میادین کسب سهمیه المپیک حضور دارند و با روحیه و انگیزه بالایی در حال انجام برنامه های کادر فنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشتی آزاد ایران تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا باید در دو اردوی آماده سازی حضور یابد. نخستین اردو که از دوم بهمن ماه آغاز شده و تا روز ۱۴ بهمن ماه به ادامه دارد. سپس اردونشینان تیم ملی بعد از یک استراحت کوتاه دوباره از روز ۱۸ بهمن وارد دومین اردو خواهند شد و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا به تمرین خواهند پرداخت.

آزادکاران ملی پوشان اردونشین طبق برنامه تمرین، صبح دیروز تمرین با کش، صفحه و طناب را انجام دادند و نوبت عصر نیز تمرینات اینتروال را در دستور کار داشتند.

البته آزادکاران اردونشین صبح امروز استراحت داشتند و در تمرینات نوبت عصر باید تمرینات مرور فن را انجام دهند.

با توجه به برنامه های مدون کادر فنی، آزادکاران قرار است صبح و بعداز ظهر نیز تمرین کشتی را پیگیری کنند.

این در حالیست که حسن یزدانی و علیرضا کریمی به دلیل مصدومیت، تمرینات ویژه و جداگانه ای را زیر نظر مربیان بدنساز و پزشکان پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می شود.

کد خبر 4836299 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور کاراته وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی

به گزارش"ورزش‌سه"، تیم ملی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به  وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کند و در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

جلسه فنی پیش از مصاف با ازبکستان دقایقی پیش برگزار شد و در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه هم وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: «ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.»
ایران در 4 بازی قبلی موفق به شکست افغانستان، بحرین، کویت و قرقیزستان شده و حالا پس از کسب سهمیه جام جهانی به دنبال قهرمانی آسیا است.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او