Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@07:06:40 GMT

گذر از 20؛ رکوردی که شکسته شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۶۳۸

گذر از 20؛ رکوردی که شکسته شد

تیم گل ریحان تنها تیم بدون شکست لیگ یک سرانجام در برابر تیم قشقایی در شیراز شکست خورد تا فاصله این تیم با صدرنشین به 4 امتیاز افزایش پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، رکوردار تساوی دراین فصل از بازیهای لیگ یک با وجود این شکست با ادامه حضور در رده دوم جدول هم چنان یکی از دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد پیش از این تیم گل ریحان بیشتر برای نباختن و ادامه رکورد نباختن بازی می کرد اما ازاین پس برای صعود به لیگ برتر بازی خواهد کرد چون سرانجام در بازی با قشقایی شیراز شکست خورد.

 

با توجه به اینکه 5 تیم تعقیب کننده گل ریحان هستند و حداکثر اختلاف امتیاز آنها 4 امتیاز است تیم محمد نصرتی در ادامه بازیها همان طور که اشاره شد برای برای بردن بازی کند و نه نباختن و ادامه رکورد که البته شکسته شد. در لیگ برتر رکوردار نباختن تیم نفت مسجد سلیمان بود که یک نیم فصل نباخت اما بعد از قبول شکست در بازی با تراکتور دوباره راه خود را پیدا کرد و موفق شد تیم صنعت نفت را شکست بدهد. 

 

جالب اینکه گل ریحان سرانجام در هفته بیست و یکم شکست خورد و 20 هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت. به طور حتم صعود به لیگ برتر باید مهم تر از رکوردها برای تیم گل ریحان باشد.

دسته یک گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر