Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و ماده ۲۷ (مشارکت بخش خصوصی) احداث شده است که ۲۲ هزار مربع سرانه روباز و ۶ هزار مترمربع سرانه سرپوشید تهران افزوده خواهد شد.

وی گفت: ۲هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند ۵۳ سانتی متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلمحمدی همچنین با اشاره به اینکه یکصد و ۱۱ مجموعه ورزشی تهران طی ۱۰ماه نخست امسال به علت نبود مجوز قانونی فعالیت پلمب شدند، افزود: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۸۵۴ بازدید توسط کارشناسان این نهاد انجام و فعالیت این مجموعه‌ها رصد شد.

وی از اختصاص اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران خبرداد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تخصیص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه به محض دریافت اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد، اظهارداشت: هم اینک این طرح در حال بررسی بوده و تا یک ماه‌ آینده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

گلمحمدی با اشاره به سایر مجموعه‌های ورزشی استان تهران که عمر آنها بیش از ۳۰سال (بافت فرسوده) است، گفت: فعلا برای بازسازی و ساخت این مجموعه‌ها از سوی وزارت ورزش اعتباری اخذ نشده و با نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری تهران اعتباری برای تعمیرات‌ آن در اختصاص خواهد یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان تهران استانداری تهران دولتی و خصوصی دهه فجر سازمان مدیریت و برنامه ریزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان