Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمسیون عمران شوای اسلامی شهر یزد گفت: احداث تقاطع غیر همسطح آتش نشان و احداث و ساماندهی قریب به ۴۰ گذرگاه امن عابر پیاده با تاکید بر امکان عبور معلولین جسمی و حرکتی و نابینایان به تصویب رسید. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در طول سال‌های گذشته، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر یزد نسبت به تکمیل رینگ شهری توجه بسیار خاصی داشته و الان تقریبا تمام شهر از یک رینگ بدون توقف برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این رینگ در برخی بخش‌ها از جمله بلوار دانشجو با توقف‌هایی روبرو است که سبب شده تردد در این رینگ با مشکل مواجه شود و طرح‌های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.

از جمله طرح‌هایی که در این حوزه در نظر گرفته شده بود، طرح تقاطع غیرهمسطح آتش‌نشان در بلوار دانشجو بود که در طول سال‌های گذشته با اما و اگر‌های متعددی روبرو بود و مباحث مختلفی در ارتباط با این موضوع مطرح شده بود.

 محسن عباسی هرفته در این رابطه، در حاشیه نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه این پروژه در تقاطع بلوار دانشجو و پروفسور حسابی احداث می‌شود، اظهار داشت: برآورد اولیه برای شروع فاز یک این پروژه در سال جاری 14 میلیارد تومان است.

شهردار قم: با اجرایی نشدن پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر خجالت‌زده مردم هستیم‌اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر اولویت نخست شهری قم نیستمدیران استانی باید پاسخگوی عدم اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) و کیوانفر باشند‌

وی با بیان اینکه این پروژه بخشی از رینگ‌ شهری یزد به حساب می‌آید ادامه داد: عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح آتش‌نشان در سال آینده آغاز می‌شود و تلاش می‌شود در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عباسی تصریح کرد: با احداث این تقاطع و بازپیرایی میدان شهدای محراب بخش بزرگی از رینگ شهری یزد تکمیل می‌شود و این نوید را می‌دهیم تا پایان دوره شورای پنجم سایر تقاطع‌های دیده شده در طرح جامع نیز اجرایی شود.

عضو شورای شهر یزد افزود: برنامه شورای شهر در حوزه عمرانی مدیریت سواره‌ها برای رسیدن به شهری پیاده محور و ایمن است.

پیش از تصویب این طرح در شورای اسلامی شهر یزد، مرتضی شایق دیگر عضو شورا نسبت به این طرح با انتقاد از اینکه هنوز نسبت به آزادسازی املاک در مسیر توجه نشده انتقاد کرد و خواست که این موضوع پیش از اجرای طرح در نظر گرفته شود.

محسن عباسی هرفته در این رابطه هم با اشاره به اینکه در این طرح هیچ ملکی وجود ندارد تصریح کرد: الان هیچ ملک مزاحمی که باید تملک کنیم در این طرح نداریم و آمادگی کامل برای اجرای آن وجود دارد.

انتهای پیام/ ت

R41376/P/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود