Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با افزایش ۶۲ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز ۵ میلیون و ۷ هزار تومان، داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۵۵ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، نیم سکه با افزایش ۱۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان، ربع سکه نیز با افزایش ۲۵ هزار تومانی، ۱ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز با کاهش هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز ۹۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

هر اونس طلای جهانی نیز با افزایش ۱۰ دلاری نسبت به دیروز ۱۵۸۱ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش حدود ۳ هزار تومان نسبت به دیروز، ۵۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

روند افزایشی قیمت سکه و طلا | جدیدترین نرخ‌ها در بازار کد خبر 480796 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سکه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳