Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:41:54 GMT

پسرعموهای جوان دزدان حرفه ای مترو تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۴۶۵

حوادث رکنا: پسرعموهای جوان که در مترو تهران دست به جیب بری می زدند در آخرین سرقت شان در ایستگاه مترو صادقیه دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید عطااللهی" رئیس پلیس مترو تهران گفت: صبح روز گذشته ماموران پلیس مترو درایستگاه مترو صادقیه روی سکوی مسافربری در حال گشت زنی بودند که به رفتارهای دو پسر جوان مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران مشاهده کردند که این دو جوان دربین مسافران حضور پیدا کرده و همراه مسافران سوار بر قطار مترو شده ولی قبل از اینکه درهای قطار بسته شود از مترو پیاده می شوند.

رئیس پلیس مترو تهران ادامه داد: ماموران در حالی که هر دو جوان 19 و 25 ساله را زیر نظر داشتند و در پنجمین اقدامشان برای جیب بری، تیم پلیسی وارد عمل شده و موفق به دستگیری هر دو متهم شده و طعمه دزدان را نیز که در صحنه حضور داشت از مترو پیاده کردند.

سرهنگ عطاللهی عنوان کرد: در بازرسی از دو پسر جوان 5 گوشی سرقتی به دست آمد که گوشی موبایل یکی از طعمه ها که از قطار مترو پیاده شده بود نیز در اختیارش قرار گرفت.

رئیس پلیس مترو تهران گفت: در تحقیقات از متهمان مشخص شد، آنها پسرعمو هستند و در روز پنج شنبه نیز 4 سرقت به شیوه جیب بری انجام داده اند که در ادامه اعترافات متهمان مشخص شد آنها در مدت زمان کوتاه 20 فقره سرقت انجام داده اند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: شهروندان در ساعت شلوغی مترو پایتخت که صبح ها و عصرها پس از تعطیلی کار است با توجه به ازدحام زیاد جمعیت دزدان با نزدیک شدن به طعمه هایشان دست به سرقت می زدنند که از مردم تقاضا می شود در ساعت شلوغی مترو هوشیارتر و مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی حوادث پلیس قطار سرقت اخبار حوادث سرقت مترو جوان تهران دزدان حرفه ای عکس مرد فیلم زن تهران دختر اخبار تهران حوادث تهران اخبار خوزستان هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم‌ که شخص استاندار تهران هم حضور دارند.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان کرد: همکاران پرتلاش ما در طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، با هماهنگی کامل دستگاه قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری 57 نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات آن شدند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه و 15 دستگاه موتور و 2 هزار قطعه دزدی، کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی با موضعات مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز