Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه عبدی مسئول هماهنگی سفر خیرخواهانه تیم تخصصی نجوا به استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ضمن تقدیر و تشکر از درایت و نگاه ارزشمند ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان برای دعوت از تیم تخصصی نجوا و تیم‌های خیرخواهانه سلامت محور به استان ایلام، گفت:نقش بی نظیر فضای مجازی در شناسایی افراد نیازمند ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:با همراهی مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت استان ایلام تعداد ۲۰۰۰ هزار و ۹۴۵ ناشنوا و کم شنوای نیازمند سمعک در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

عبدی اظهار کرد: در این طرح به افراد نیازمند سمعک، مبلغ ۱۵ میلیون ریال جهت خرید سمعک توسط خیرین "نجوا" مساعدت خواهد شد.

او افزود: در این طرح از بین ثبت نام کنندگان، افرادی که عدم تمکن مالی آن‌ها توسط مراجع ذیصلاح تایید شود، از خدمات تیم تخصصی نجوا بهره‌مند خواهند شد.

مسئول هماهنگی سفر خیرخواهانه تیم تخصصی نجوا به استان ایلام یادآور شد: سفر تیم نجوا به استان ایلام در اسفند ماه سالجاری انجام و اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

 عبدی در پایان از همراهی دلسوزانه کانال‌های مجازی سراسر استان جهت شناسایی افراد نیازمند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید