Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدافعی که از نظر فنی به کار پرسپولیس می‌آید یکی از بداخلاق‌ترین و بی انضباط‌ترین بازیکنان داخل زمین است که نه تنها آرامش را از خودش و یارانش می‌گیرد بلکه بار‌ها به واسطه رفتار‌های غیرحرفه‌ای به تیمش هم لطمه زده است.

شجاع خلیل زاده حالا به بازیکنی تبدیل شده است که نماد اعتراض و بداخلاقی درون زمین است و حتی روی تصمیمات درست داوران هم اعتراض می‌کند و سعی در به حاشیه کشیدن بازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نه تنها تمرکز را از داور می‌گیرد بلکه عاملی برای ایجاد تنش روی سکو‌ها هم خواهد بود و رفتار‌های او در واکنش تماشاگران نسبت به قضاوت داور تاثیرگذار است.

با این حال خلیل زاده که سال‌هاست سودای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران را در سر می‌پروراند هنوز نتوانسته احساسات خود در جریان مسابقه را کنترل کند تا رفتار‌های نادرست او تبدیل به تنش با بازیکنان حریف و حتی داور مسابقه شود. درگیری‌های فراوانی که بار‌ها این مدافع را با محرومیت‌های مختلف از بازی‌های حساس لیگ برتر، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا مواجه کرده است.

مدافع میانی سرخپوشان از ابتدای حضور در پرسپولیس علاقه خود به بازی درگیرانه را ادامه داد، اما هربار داور به ضررش سوت زد جنجال آفرینی کرد. یکی از رفتار اشتباه خلیل زاده به دربی هشتاد و ششم پایتخت با استقلال تهران باز می‌گردد. او با وریا غفوری بازیکن حریف درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد تا در ادامه با داور مسابقه نیز مکالمه‌ای نه چندان متعارف داشته باشد. حرکاتی که منجر به احضار خلیل زاده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و توبیخ کتبی و جریمه پنج میلیون تومانی شد.

مدافع میانی سرخپوشان در لیگ برتر فصل گذشته هشت کارت زرد از داوران دریافت کرد که چهار اخطارش مربوط به درگیری با داور و بازیکنان حریف می‌شود. خلیل زاده که شجاعت خود را در فریاد‌های مکرر بر سر داور و بازیکنان حریف می‌بیند در حالی در آستانه بازی‌های حساس این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و سپس استقلال تهران با محرومیت تا اطلاع ثانوی روبرو شده است که پیش از این نیز با پیراهن سرخ پایتخت طعم آن را چشیده بود.

خلیل زاده به دلیل اخطار انضباطی در بازی نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان بازی حساس فینال را از دست داد.

او که با تمام توان در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کند در هیچ مسابقه‌ای دست از جنجال بر نمی‌دارد. خلیل زاده در بازی‌های دوستانه پیش فصل امسال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان هم اخراج شد.

مدافعی که در دربی نودم پایتخت با استقلال بار دیگر جنجال آفرینی کرد تا در ابتدا با محرومیت دو جلسه‌ای روبرو شود، اما فرجام خواهی او و باشگاه پرسپولیس سبب شد تا یکی از محرومیت هایش بخشیده شود، اما همان یک غیبت هم کافی بود تا پرسپولیس در بازی رفت فصل جاری مقابل شهر خودرو تن به شکست بدهد.

ناهنجاری‌های خلیل زاده در زمین مسابقه تنها مختص به بازی‌های داخلی نمی‌شود. او در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا با بازیکن الوصل درگیر شد تا کارت زرد بگیرد و دیدار با نسف قارشی ازبکستان را از دست بدهد.

به نظر می‌رسد خلیل زاده مدافعی است که حضور تعلیقی در بازی‌های آینده سرخ‌ها و یک حکم تکراری را بیشتر می‌پسندد: «محرومیت تا اطلاع ثانوی».

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده بازیکن بداخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد