Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@15:14:27 GMT

مسیر ترامپ مسیر سرعت‌بخشی به فروپاشی آمریکاست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۴۶۸

مسیر ترامپ مسیر سرعت‌بخشی به فروپاشی آمریکاست

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی در مقابل استکبار جهانی است و مسیر ترامپ، مسیر سرعت‌بخشی به فروپاشی آمریکا است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، حجت‌الاسلام حسین طائب در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه اگر مومنان در جهت یاری خدا قدم بردارند، خداوند وعده پیروزی به آنان داده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، ایستادگی و مقاومت مهمترین رمز در جهت پیروزی مقابل استکبار جهانی است و یقیناً اگر از مسیر اصلی انقلاب اسلامی خارج شویم و با دشمن سازش کنیم، قطعاً محکوم به شکست خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در پیروزی کشورمان در مقابل استکبار جهانی نقش مهمی ایفا کنیم، باید به وعده الهی عمل کنیم و در تقابل با دشمنان خدا باشیم و برای این کار، نیاز است کشورمان روز به روز مسیر پیشرفت، توسعه و قوی‌تر شدن را طی کند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با طراحی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش نمودند که بقای خود را در سطح منطقه قوت ببخشند، تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی از طریق تاکتیک‌های جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت، تمام تلاش خود را برای بقای خود انجام می‌دهند اما باید بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی، عاملی برای رسیدن آنان به اهدافشان نیست، بلکه اهداف این شهید بزرگوار همچنان ادامه خواهد داشت.

طائب با اشاره به اینکه مسیر ترامپ، مسیر سرعت بخشی به فروپاشی آمریکاست، افزود: آمریکایی برای بقای خود دست به هر کاری می‌زند اما ترامپ، به عنوان رئیس جمهور این کشور با تمام توان، تمام ریسک‌ها را انجام می‌دهد ولی همین عنصر خطرناک و تروریست، عاملی برای فروپاشی شیطان بزرگ خواهد بود.

وی با اشاره به تجمعات باشکوه اعتراضی مردم عراق نسبت به حضور نظامی آمریکا در این کشور اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد اعتراضات گسترده با جمعیت باشکوه در کشور عراق علیه مواضع نظامی آمریکا در این کشور بودیم اما دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سانسور این واقعه، آن را خنثی کنند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: ترامپ رئیس سازمان اطلاعات سپاه حجت الاسلام حسین طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد