Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و رونمایی از معامله قرن راهی واشنگتن شده گفت: ترامپ دوست خیلی خیلی بزرگی برای اسرائیل است.

قرار است سه شنبه (۸ بهمن) ترامپ دیداری با نتانیاهو داشته باشد. نتانیاهو در خصوص رونمایی از طرح معامله قرن گفت: «به واشنگتن می‌روم تا در کنار رئیس‌جمهور آمریکا که این طرح را پیشنهاد داده قرار گیرم، طرحی که به عقیده من منافع حیاتی ما را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد به همراه رئیس‌جمهور آمریکا در روز سه شنبه «تاریخ را خواهند ساخت».

در حالی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی از رونمایی طرح به اصطلاح «صلح» ترامپ با نام «معامله قرن» در این هفته خبر می‌دهند که گروه‌های فلسطینی از تمامی فلسطینیان خواستند در روز اعلام این طرح آمریکا در سراسر رام الله در راهپیمایی گسترده‌ای برای بیان خشم خود حضور پیدا کنند و یک صدا بگویند که معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و مردم فلسطین می‌توانند همانند توافق‌های سابق این توافق را نیز سرنگون کنند.

در ۲۵ ژوئن سال گذشته، جرد کوشنر، داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید، در کنفرانسی در بحرین از جنبه‌های اقتصادی معامله قرن پرده‌برداری کرد، اما نماینده ترامپ در امور صلح خاورمیانه اذعان کرد که کنفرانس منامه شکست خورد، چون بدون دستیابی به راه حلی سیاسی بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی، طرح اقتصادی هیچ ارزشی ندارد.

رژیم صهیونیستی همچنان به شهرک سازی در سرزمین‌هایی که از زمان جنگ سال ۱۹۶۷ به سرزمین‌های تحت اشغال خود الحاق کرد، ادامه می‌دهد. نزدیک به ۶۰۰ هزار صهیونیست در حال حاضر در کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می‌کنند. شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینیان از سوی سازمان ملل مورد تائید نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ بنیامین نتانیاهو آمریکا صلح معامله قرن رژیم صهیونیستی فلسطین صلح خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟