Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی عصر دوشنبه در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان اردبیل عنوان کرد: با هدف پیشگیری از قاچاق کالا، ارز و فرار مالیاتی فرایند صدور، تمدید و ابطال کارت‌های بازرگانی در اردبیل مورد نظارت دقیق قرار می‌گیرد.

وی اردبیل را از استان‌های پیشتاز کشور در اجرای طرح نظارت بر کارت‌های بازرگانی اعلام کرد و افزود: گمرک بیله سوار با توجه به موقعیت خاص خود که نقطه ورودی و خروجی از اردبیل به کشورهای خارجی محسوب می‌شود، به ساماندهی اساسی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان اردبیل یادآور شد: قاچاق کالا همواره تبعات منفی در مسائل اقتصادی و دیگر بخش‌های مهم جامعه داشته و لازم است برنامه‌های پیشگیرانه و بازدارنده در این خصوص پیگیری و اجرایی شود.

خدادادی ادامه داد: ازجمله برنامه‌هایی که معاونت فضایی دادگستری اردبیل برای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در نظر گرفته می‌توان به راه اندازی شعبات دادگاه‌های ویژه، پیشگیری از قاچاق سازمان یافته و کالاهایی که با سلامت مردم در ارتباط هستند از جمله مواد خوراکی و داروها اشاره کرد.

وی بز لزوم شناسنامه دار کردن ابنار کالاها نیز تأکید کرد و ادامه داد: برخورداری گمرک بیله سوار از دستگاه «ایکس ری» ضروری بوده و تجهیز این مرکز می‌تواند در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز مفید واقع شود.

کد خبر 4836990

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان اردبیل قاچاق کالاو ارز بارش برف دهه فجر بوشهر گرگان سیل سیستان و بلوچستان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد شیراز ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان