Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به میزبانی واحد اردبیل برگزار شد گفت: روابط عمومی یک هنر اجتماعی است که در حیطه علوم انسانی به شدت بر روی آن تاکید می شود. اعتقاد بزرگان مدیریت بر این است که روابط عمومی راهبردی‌ترین ساز و کار مدیریت سازمان است و بدون آن اهداف و رسالت سازمان محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد : آفت ها و موانع ای مثل سوءتفاهم‌ها، بی اعتمادی ها و غیره ۷۵% مشکلات سازمان هستند که باعث عدم تحقق اهداف می شوند و از طریق ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی قابل حل هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین کارکردهایی که از روابط عمومی ها انتظار می‌رود، مدیریت و ارتقاء سرمایه های اجتماعی است. سرمایه اجتماعی از جنبه های نرم یک سازمان است که بیانگر اعتماد بین کارکنان و مدیران، تعامل مناسب بین اجزای سازمان و ارتباط مناسب سازمان با جامعه است. روابط عمومی از داراییهای نامشهود یک سازمان است و مدیری موفق خواهد بود که بتواند از این دارایی به خوبی استفاده کند و آن را ارتقا بدهند چرا که ارتقاءروابط عمومی باعث ارتقاء دارایی های مشهودی همچون تجهیزات و امکانات خواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: سخت ترین کار روابط عمومی ایجاد و حفظ اعتماد مردمی است که از طریق آگاهی، اطلاع رسانی موثر و جذب مشارکت و همراهی مخاطب حاصل می‌شود.

رسولی ادامه داد: مدیران برای رسیدن به موفقیت باید اعضاء و اجزای سازمان را با خود همراه کنند و روابط عمومی مسئول ایجاد این همراهی است که با ارتباطات مناسب قابل دستیابی است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه روابط عمومی شبکه ای از تخصص هاست و فعالیت در این حوزه روز به روز سخت تر و پیچیده تر می شود. مباحثی همچون روابط عمومی آفلاین و آنلاین که مکمل یکدیگر هستند هر کدام متخصص خود را می‌طلبند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در خاتمه افزود: امیدوار نگه داشتن مردم به نظام، انقلاب و آرمان های شهدا و ایثارگران،‌ مقابله با فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان که در صدد زمین زدن ایران هستند از وظایف مهم هر روابط عمومی است.

انتهای پیام /

203 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی