Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم نیاز به یک شارژ روحی از سوی مدیریت باشگاه دارد و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر محقق شود.

رضا هنگام پور در پایان بازی تیمش مقابل شورا و شهرداری قزوین در گفت و گو با ایسنا، افزود: در روزی که خوب نبودیم با حمایت هوادران موفق شدیم پیروز شویم و امتیازات این دیدار را به اندوخته خود اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این بازی باید حداقل با ۲۰ امتیاز بیشتر به برتری می رسیدیم اما در زیر حلقه و پرتاب های پنالتی، بازیکنانم خوب عمل نکردند تا با اختلاف بسیار کم به برتری برسیم.

هنگام پور اضافه کرد: تیم نیاز به یک شارژ روحی از سوی مدیریت باشگاه دارد و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد. هرچه بازیکنان از نظر روحی مشکل نداشته باشند بازی با کیفت تری انجام خواهند و در بخش دیگری هم از نظر فنی باید کار بیشتری انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پیروزی برابر مهرام هم دور از دست نیست و امیدوارم که پنج شنبه در تهران این اتفاق بیفتد و در دوشنبه آینده هم مس را در بندرعباس شکست دهیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در پایان عنوان کرد: برای حضور در جمع هشت تیم و مرحله پلی آف باید بازی های در خانه را ببریم و امتیازی به حریفان ندهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر بسکتبال شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور