Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبل در اولین بازی آسیایی باعث شد تا شیخ استقلالی ها با تعریف و تمجید بسیاری از رسانه های دوحه برای بازی حساس امشب روبرو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته یک بار دیگر ارزش های خود را به رخ کشید و این بار عصای دست فرهاد در دبی شد تا این تیم به پلی آف نهایی با الریان برسد. یادگاری بزرگ استراماچونی برای استقلال مقابل حریف کویتی بار دیگر کلاس بالای خود را نشان داد و با دو گل دیدنی که کمتر مهاجم حال حاضر فوتبال در ایران توانایی ثبت آنها را داشت بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته که بازگشتش به استقلال آن هم بعد از اتفاقات تراژیک رقم خورده در یکی دو ماه گذشته جنجال های زیادی رقم زد مقابل الکویت توانست بار دیگر انتظاراتی که می رفت را برآورده با دبل در مقابل الکویت مورد توجه رسانه های قطری قرار بگیرد تا جایی که آنها در یکی دو روز گذشته از مهاجم تنومند و گلزن استقلال به عنوان کابوسی بزرگ برای مدافعان الریان نام بردند.
امشب در دوحه اما طرفداران در انتظار دیدن کلاس درس متفاوت از گلزنی های شیخ دیاباته هستند، مردی که با روحیه و انگیزه بالا قصد دارد قصه ای متفاوت برای خود و استقلال بنویسد تا این تیم با صعود به مرحله گروهی ACL تمامی خاطرات تلخ هفته ها و ماه های گذشته را به دست فراموشی سپرده روزهای خوشی را استارت بزند.

 

یادگاری بزرگ استراماچونی در اردوی استقلال مسلما امشب یکی از کلیدی ترین مهره های فرهاد مجیدی است و تقابل او با مدافعان الریان صحنه های جذاب و تعیین کننده ای را رقم خواهد زد که طرفداران استقلال امیدوارند با نمایش جدید شیخ و پنجه های ببر صعود به مرحله گروهی را مزه کنند.

 

روزنامه استادالدوحه یکی از رسانه های امروز دوحه بود که نسبت به درخشش احتمالی دیاباته به سرمربی و مدافعان الریان هشدار داد که خطر شیخ را جدی قلمداد کنند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته الریان استقلال شیخ دیاباته اخبار استقلال استقلال الریان دیاباته شیخ دیاباته محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد