Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@15:36:23 GMT

دیاباته مثل تیام و پاتوسی نشود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۰۹۹

دیاباته مثل تیام و پاتوسی نشود

به گزارش صدای ایران، شیخ دیاباته دوباره برای استقلال خوش درخشید و هواداران را شاد کرد. منتها وقتی بازیکنی در این سطح برای استقلال بازی می‌کند، علاوه بر آنکه هواداران را خوشحال می‌سازد، آن‌ها را نگران هم می‌کند. این باشگاه در سال‌های اخیر محله بروبیای بعضی بازیکنان خارجی بوده که خودی نشان داده‌اند. مثلاً تیام که مصدوم بود به استقلال آمد و ستاره شد و رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درباره پاتوسی هم دقیقاً همین اتفاق افتاد. این باشگاه او را هم از دست داد. حالا هواداران نگران هستند مبادا شیخ هم به سرنوشت این دو دچار شود و از باشگاه برود. به همین دلیل خبر می‌رسد فرهاد مجیدی از مدیران استقلال خواسته تا زمینه را فراهم سازند دیاباته نرود و قراردادش هم برای فصل بعد قطعی باشد. این بازیکن قرارداد دو ساله با استقلال امضا کرد و امسال هم تمام شود، یک فصل دیگر قرارداد دارد. منتها درباره تیام هم دقیقاً اوضاع به همین شکل بود. درباره پاتوسی هم همین‌طور. هر دو این بازیکنان با وجود ادعای باشگاه مبنی بر اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارند، عین آب خوردن جدا شدند و رفتند. البته استقلال تیام را فروخت و در مجموع ۴۷۰ هزار دلار از فروش او پول درآورد.

هواداران آبی زخم‌خورده هستند و نمی‌خواهند این بار هم از یک سوراخ دیگر گزیده شوند. آن‌ها و فرهاد مجیدی توقع دارند اگر بندی در قرارداد دیاباته هست که ممکن است باعث جدایی این بازیکن شود، جدی گرفته شود و باشگاه از همین حالا بر سر همان بند با او وارد مذاکره شود. فرداروزی اگر این بازیکن هم ناگهان از استقلال جدا شود، آن وقت هواداران به این سادگی از تقصیر باشگاه نمی‌گذرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران شیخ دیاباته استقلال استقلال تهران فوتبال فوتبال ایران تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که درهای کمپ مرحوم حجازی به روی هواداران باز شده بود و تعداد قابل توجه و چند صدنفری از تماشاگران، روی سکوهای نظاره گر تمرین بودند.

اما در بخشی از تمرین امروز، اتفاق عجیبی رخ داد. جایی که تعداد زیادی از هواداران خردسال استقلال با عبور از نرده های جایگاه، خود را به درون چمن رسانده و برای گرفتن عکس یادگاری، به سمت بازیکنان مورد علاقه خود هجوم بردند.

اتفاقی که سبب شد تا تمرین تیم برای لحظاتی متوقف شده و لیدرهای باشگاه نیز با برخوردهای نه چندان دوستانه، کودکان هوادار تیم را از درون زمین چمن خارج کردند.

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود