Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «حسین حاجی‌قربانی دولابی» روز سه شنبه از اعضای شورایاری منطقه ۱۴ با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: بخشی از زمین‌های گلخانه، باغات و اراضی این منطقه در دوره گذشته مدیریت شهری واگذار شده است.

دولابی ادامه داد: واگذاری این اراضی منجر به ساخت برج‌های ۹۰ واحدی در بیش از ۶۰ هزار متر مربع زمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط شورایاری تاکید کرد: این واگذاری‌ها همچنین کمبود سرانه بوستان و فضای سبز را در این منطقه در پی داشت.

وی در ادامه گزارش خود، گفت: برخی از اراضی این منطقه بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و با والش هوایی روبرو شده است.

رابط شورایاری ادامه داد: باغ وثوق‌الدوله، مسجد تاریخی بقیه‌الله، آرامستان زرتشتی‌ها، آرامستان ارامنه، خانه موزه استاد معین، بازار گل شهید محلاتی، ۶ مراکز آموزش عالی دانشگاهی و ۵۱ مرکز امنیتی و نظامی در این منطقه وجود دارد.

دولابی با بیان اینکه این منطقه دارای هویت مذهبی و سنتی است اما با کمبود سرانه ۷ گانه از جمله خدماتی، درمانی و فرهنگی روبرو است.

وی گفت: همچنین سرانه فضای سبز به صورت نامتوازن توزیع شده و چالش‌های سرای محلات و نحوه بهره‌برداری از اماکن از دیگر مشکلات این منطقه است.

رابط شورایاری منطقه ۱۴ خواستار احداث پل روگذر شهید محلاتی به اتوبان بسیج، احداث پل عابر پیاده مترو پیروزی شد.

دولابی همچنین اظهار داشت: تعیین تکلیف پروژه‌های ترافیکی شهید شوشتری می‌تواند بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه را رفع کند.

وی با اشاره به وجود بافت فرسوده در این منطقه گفت: ارائه بسته‌های تشویقی برای پلاک‌های فرسوده و تجمیع بافت‌های ریزدانه، والش منطقه در حوزه بافت فرسوده را رفع می‌کند.

دولابی تعیین تکلیف مسجد تاریخ پیر دولاب و حمام دولاب را از دیگر درخواست‌های اهالی این منطقه بر شمرد.

رابط شورایاری منطقه ۱۴ همچنین خواستار تخصیص به هنگام و کافی اعتبارات در منطقه شد.

وی گفت: در منطقه ۱۴ می‌توان با تملک گلخانه‌های قدیمی و تبدیل آن به بوستان بخشی از کمبود سرانه فضای سبز را جبران کرد.

رابط شورایاری منطقه ۱۴ همچنین از واگذاری ورزشگاه‌های منطقه انتقاد کرد و افزود: در حال حاضر یکی از ورزشگاه‌های این منطقه نیز برای امور دیگر واگذار شده است.

وی ادامه داد: ورزشگاه جدیدی دیگری نیز که ۳ هزار مترمربع وسعت دارد در حال واگذاری است.

کد خبر 4838366 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری منطقه 14 تهران فضای سبز شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بارش برف شهر تهران محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه آلودگی هوا نیروی انتظامی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان