Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نشریه مارکا، خوسپ ماریا بارتومئو تأیید کرد که باشگاه بارسلونا در اندیشه خرید رودریگو مورنو از تیم فوتبال والنسیا است.

بعد از آنکه اعلام شد لوئیس سوارس به خاطر عمل جراحی زانویش تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود، باشگاه بارسلونا قصد دارد مهاجمی جدید را به خدمت بگیرد و رودریگو مورنو مهاجم تیم فوتبال والنسیا هم گزینه نخست این باشگاه برای پر کردن جای خالی سوارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی دو باشگاه بارسلونا و والنسیا در حال مذاکره هستند و حتی آنیل مورتی رئیس باشگاه والنسیا صبح روز گذشته (دوشنبه) به کاتالونیا سفر کرده است تا مراحل انتقال رودریگو مورنو به نوکمپ را قطعی کند.

بارتومئو درباره تلاش بارسلونا برای خرید مهاجم سابق تیم‌های رئال مادرید و بنفیکا گفت: ما درباره بازیکنان سایر تیم‌ها حرف نمی‌زنیم اما نام رودریگو روی میز مربیان است. یک گزینه جانشین خواهد آمد. من نمی‌دانم که آیا آن بازیکن از بارسلونا B خواهد آمد. من بازیکنان زیادی را دوست دارم.

در میان تمام بازیکنان بارسلونا اگر یک نفر باشد که بارتومئو و همکارانش بخواهند او را تا حداکثر زمان ممکن حفظ کنند، آن بازیکن لیونل مسی است اما بارتومئو تأکید کرد که کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها آزاد است هرطور که دوست دارد درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

رئیس کاتالان‌ها اظهار داشت: مسی هر وقت که بخواهد به دوران حضورش در بارسلونا پایان خواهد داد. رابطه او با بارسلونا اما ابدی خواهد بود. هنوز زمان زیادی تا پایان دوران فوتبالی او در اینجا باقی مانده است و او تا مدتی دیگر در کنار ما خواهد بود.

بارتومئو در پایان به باخت اخیر بارسلونا در خانه والنسیا که عملکرد ضعیف کاتالان‌ها نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است، اشاره کرد و گفت: من نگران نیستم. داریم کار و سخت تلاش می‌کنیم. هنوز هم در لالیگا هم در لیگ قهرمانان شانس داریم. ما یک مربی جدید مانند ستین داریم و به کارهایی که او انجام می‌دهد اطمینان داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال والنسیا لوئیس سوارس رودریگو مورنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم