Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از تدارک ۲۳۰ برنامه برای ایام‌الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ هیات‌های ورزشی، ورزشکاران و به خصوص مدال آوران، سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی نهادهای دولتی و خصوصی برای برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی، رویکرد کمیته ورزش ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی گفت: همایش‌های پیاده‌روی صبح و نشاط، کوهنوردی عمومی و دوچرخه سواری، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه موسسان، مدیران و مربیان باشگاه‌های ورزشی، مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته های مختلف در تمام شهرستان‌های ۱۲ گانه استان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.  

وی اظهار داشت: اعزام ورزشکاران به اردوها و مسابقات قهرمانی کشور، گلباران مزار شهدا توسط جامعه ورزش و جوانان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوانان در گرامیداشت دهه فجر و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی شامل۲ رختکن ورزشی درشهرستانهای فراهان و زرندیه و ۲ زمین چمن مصنوعی در لکان خمین و خورهه محلات از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.

وی اضافه کرد: حضور گسترده ورزشکاران در آیین نواختن زنگ انقلاب در حجره طلبگی امام راحل در اراک و بیت تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در خمین و شرکت پرشور این قشر در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر امسال مدیرکل ورزش و جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس