Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@03:14:44 GMT

انتخاب اولیه آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر ‌

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۳۳۲

به گزارش ایلنا، نخستین دور انتخاب آثار در ‌موسسه هنرهای تجسمی معاصر ـ دبیرخانه جشنواره ـ به پایان رسید و در رشته‌های دهگانه جشنواره، ‌شورای هنری از میان ۱۶۳۷ نقاشی، ۱۲۰ اثر، ۱۶۰۰ عکس، ۵۰ اثر، ۷۹۲ پوستر، ۲۹ اثر، ۵۳۵ ‌تصویرسازی، ۳۷ اثر، ۳۸۳ نگارگری۵۳ اثر، ۳۳۷ خوشنویسی ۹۷ اثر، ۲۱۲ کارتون و کاریکاتور، ۲۲ اثر، ‌‌۲۱۰ مجسمه ۱۸ اثر، ۸۴ سرامیک ۱۲ اثر و ۱۷۸ اثر در رسانه‌های هنری جدید ۱۲ اثر را در مرحله ‌انتخاب اولیه پذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هنری اعلام کرد تعداد آثار پذیرفته شده در رشته‌های چاپی تقریبا قطعی است و در مورد تعداد آثاری که ‌باید اصل آنها به محل جشنواره ارسال شود، تعداد تغییر خواهد کرد.  ‌

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از روز ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند  در موسسه فرهنگی و هنری ‌صبا برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خوشنویسی مجسمه هنرهای تجسمی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هنری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر