Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار نصرت اله سیف روز سه شنبه در حاشیه یادواره شهدای عشایر خوزستان در سرسرای امام خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس تمامی اقوام کشور در کنار مردم شریف خوزستان برای دفاع از این سرزمین اسلامی مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق، ایثارگری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتحاد مردم ایران و عشایر غیور خوزستان به نوعی شکست ارتش جهان را رقم زدند چرا که بیش از ۸۰ کشور سراسر دنیا رژیم بعث عراق را در آن دوران پشتیبانی می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور ادامه داد: خون اقوام مختلف ایران در سرزمین خوزستان درهم آمیخته شد و به برکت خون این شهدای والا مقام بود که اکنون اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان مثال زدنی است .

وی تصریح کرد: اقوام مختلف کشور در دوران دفاع مقدس در سنگرها و خط مقدم در کنار یکدیگر به درجه رفیع شهادت نائل شدند و این اتحاد روز به روز باید تقویت شود.

سردار سیف گفت: برگزاری یادواره های شهدا می‌تواند همواره بر اتحاد و وحدت اقوام ایرانی بیفزاید.

وی اظهار داشت : ما توانستیم دست در دست یکدیگر دشمن بعث را شکست دهیم و بار دیگر نیز می توانیم با همبستگی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

یادواره شهدای عشایر روز سه شنبه با حضور جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه ، عشایر خوزستانی و مسئولان استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد .

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است